Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Další autoři
Lenka Horáková

Autor: Lenka Horáková

Zákaznická podpora

Marketingový kalendář 2020

Marketingový kalendář 2020

07.01. 2020

Připravili jsme si pro vás marketingový kalendář pro rok 2020. Marketingových akcí není nikdy dost a s naším kalendářem se v nich neztratíte.

Vánoce jsou za dveřmi

Vánoce jsou za dveřmi

25.11. 2019

Připravili jsme si pro vás dárky, které vám zjednodušší přípravu nejen vašich vánočních a výprodejových kampaní. Váš e-mailing bude skvělý po celý rok!

Je váš e-mail 100% připraven k rozeslání?

Je váš e-mail 100% připraven k rozeslání?

21.06. 2019

Víte, co je newsletterový mix? Poradíme vám, jak nejlépe nastartovat váš e-mail marketing.

Víte, jaké jsou klíčové principy úspěšného copywritingu?

Víte, jaké jsou klíčové principy úspěšného copywritingu?

19.09. 2018

Jestli váháte, tak jste tu správně. V dnešním článku mám pro vás přichystány zajímavé tipy a informace, které vám přiblíží svět úspěšného copywritingu.

Máme ten nejlepší ze všech!

Máme ten nejlepší ze všech!

03.09. 2015

A nebojíme se to říct. Nepodporujeme hříšné chvástání, ale nedá se to jinak popsat – je skvělý, ohromující a přelomový! Předčil naše očekávání a teď má za cíl předčit i ta vaše! Pracujeme na něm bez přestání. Dělá nám radost. Chceme, aby dělal radost i vám. Protože je to ten nejlepší a nejspolehlivější editor pro přípavu e-mailových šablon na našem trhu!

Proč je e-mail marketing stále králem?

Proč je e-mail marketing stále králem?

30.07. 2015

Existuje obrovské množství důvodů, proč byste měli přemýšlet o e-mail marketingu a příjemcích vašich e-mailů. Ovšem se vší vážností, víte, jak hodnotný je e-mail marketing? Stojí za to trávit čas nad e-mailovými kampaněmi a klást si otázky, jaký nástroj k realizaci e-mail marketingu použít, co svým příjemcům říct a nabídnout, co příjemci po přečtení e-mailu dělají?

Vaše databáze se zmenšuje každým rokem – budujte ji!

Vaše databáze se zmenšuje každým rokem – budujte ji!

01.07. 2015

Špatná zpráva pro vás – vaše databáze ztrácí kontakty. Ano, i ta vaše, právě teď. Co s tím? Databázi musíme průběžně doplňovat o čerstvé kontakty. Využíváte všechny možné cesty? Nebo vám došly nápady? Poradíme jednoduché způsoby zdarma, díky nimž se vaše databáze bude rozrůstat.

Aby vaše emaily nepadaly do SPAMU

Aby vaše emaily nepadaly do SPAMU

24.06. 2015

Všichni chceme, aby naše hromadné emaily byly úspěšně doručeny do schránky klienta. A to není tak jednoduché, jak se zdá. Před dveřmi emailové schránky našeho klienta totiž stojí bodyguardi - antispamové filtry. Pokud se jim znelíbíme, nepustí náš email ke klientovi a musíme tedy hledat příčinu a odstranit ji. Jaké nejčastější chyby děláme a co filtrům vadí?

Jak vymačkat z vašeho copywritingu co nejvíce

Jak vymačkat z vašeho copywritingu co nejvíce

20.03. 2015

Znáte výsostné "Obsah je král"? Neméně toto spojení platí v email marketingu! Pojďme si v několika bodech shrnout, co by měl mít správný copywriter v email marketingu vždy na paměti. Ne každý je od přírody nadaným pisatelem, ovšem mnoho se lze naučit tréninkem. Na co tedy nezapomínat?

Novinky v aplikaci Mail Komplet!

Novinky v aplikaci Mail Komplet!

26.02. 2015

Naši vývojáři pro vás připravili mnohá vylepšení administrace aplikace Mail Komplet. Díky těmto novinkám bude práce s administrací ještě rychlejší a přehlednější.

Už jste slyšeli o behaviorálním marketingu? Lehce schůdná cesta, jak se k zákazníkovi dostat co nejblíže.

Už jste slyšeli o behaviorálním marketingu? Lehce schůdná cesta, jak se k zákazníkovi dostat co nejblíže.

17.02. 2015

Stává se vám, že vás „pronásledují“ reklamy související s tématy, o které se na internetu často zajímáte? Dámy, zobrazují se vám kabelky z vašich oblíbených e-shopů? Pánové, vidíte často reklamy zaměřené na automobily, zimní pneu a podobně? Cestovatelé, nabízí vám bannery ty nejlevnější letenky dne? Nic není náhoda. A v online světě už vůbec ne! Pokud se poznáváte, pak jste právě pojmenovali behaviorální marketing.

10 klíčových ingrediencí pro dobrý e-mail

10 klíčových ingrediencí pro dobrý e-mail

12.02. 2015

E-mail marketing – jedna z nejčastěji používaných forem pro komunikaci se zákazníky a zároveň marketingový nástroj, který je oblíbený pro svou vysokou návratnost investice. Jaké ingredience přimíchat pro ten nejlepší efekt vašeho e-mailu?

Zaměřeno na Gmail a doručitelnost e-mailů

Zaměřeno na Gmail a doručitelnost e-mailů

06.02. 2015

Gmail má vysoce propracovanou strategii ochrany před spamem a neustále inovuje způsoby, jak proti spamu bojovat. Eliminování spamu tedy pro Gmail nepředstavuje problém. Potíž nastává v bodě, kdy musí odchytit zprávy, o které má uživatel opravdu zájem a nemají být blokovány. Při realizaci vašich legálních, vyžádaných rozesílek se s tímto můžete také potýkat.

Nedopusťte, aby vaše e-maily končily ve SPAMu

Nedopusťte, aby vaše e-maily končily ve SPAMu

30.10. 2014

Stále palčivějším se stává téma, jak legálně posílat hromadné e-maily a zaručit jejich bezpečné doručení do schránky příjemce. Jelikož dochází k nárůstu zasílání nevyžádaných obchodních sdělení, e-mailoví klienti implemetují přísnější a přísnější pravidla. Aby byly naše e-maily doručeny, musíme tato pravidla dodržovat.

Posílat, či neposílat více e-mailů? Toť otázka!

Posílat, či neposílat více e-mailů? Toť otázka!

01.09. 2014

Velmi často se setkáváme s názorem zákazníků, kteří tvrdí, že své zákazníky nechtějí e-maily ubíjet, a proto rozesílají své e-maily jen jednou maximálně dvakrát měsíčně. Je skutečnost opravdu taková, že s častějším zasíláním e-mailů roste také nespokojenost zákazníků a jejich podráždění z přemíry e-mailů? Řekneme Vám, co nás e-mail marketing naučil.

Proč využívat e-mail marketing a hromadné rozesílání emailů

Proč využívat e-mail marketing a hromadné rozesílání emailů

18.08. 2014

Častým argumentem proč začít s e-mail marketingem je skutečnost, že náklady spojené se získáním nového zákazníka mohou být až 5x vyšší, než náklady na udržení stávajícího.

Proč pro hromadné rozesílky používat specializovaný nástroj?

Proč pro hromadné rozesílky používat specializovaný nástroj?

18.08. 2014

V tomto článku se dozvíte, jaká nebezpečí nese hromadné rozesílání e-mailů bez užití profesionálního nástroje, tedy svépomocí či přes neprofesionálního poskytovatele. Vyhněte se zbytečným problémům.

Jaké výhody přináší e-mail marketing malým a středním podnikům?

Jaké výhody přináší e-mail marketing malým a středním podnikům?

14.07. 2014

Malé a střední podniky ve snaze zacílit na nové klienty zapomínají na své stávající klienty. Ovšem pokud jsme klienta již získali (a že nás to jistě stálo nemalé úsilí), je škoda o něj nepečovat a ztratit ho. K udržování stálého kontaktu s klientem je e-mail marketing tou nejlepší cestou. V čem tkví jedinečnost a síla e-mail marketingu?

Největší statistika českých a slovenských freemailů. Kdo vládne e-mailové komunikaci?

Největší statistika českých a slovenských freemailů. Kdo vládne e-mailové komunikaci?

01.07. 2014

25 076 089. To je průměrný měsíční počet odeslaných e-mailů přes náš systém. Robert Němec ve své predikci pro rok 2014 zmiňuje, že e-mail marketing bude sexy. Mail Komplet je tak z tohoto pohledu Robert Rosenberg v odesílání hromadné pošty.

Proč neposílat hromadné e-maily z běžného e-mailového klienta

Proč neposílat hromadné e-maily z běžného e-mailového klienta

19.06. 2014

Máte-li menší seznam příjemců, určitě vás napadlo rozeslat hromadné e-maily prostřednictvím svého e-mailového klienta s využitím pole BCC (v horším případě CC). Tento způsob rozesílání e-mailů je sice částečně použitelný, my vám ale ukážeme, proč to není to nejlepší řešení a proč je vhodnější využít systém Mail Komplet.

Mail Komplet zvládne každý. Nevěříte?

Mail Komplet zvládne každý. Nevěříte?

03.06. 2014

Podívejte se na krátké dvouminutové video a zjistíte sami, že používat Mail Komplet není žádná věda. Udělejte z e-mail marketingu stroj na peníze.

Jak e-mail marketing nedělat

Jak e-mail marketing nedělat

30.05. 2014

Sami jistě občas narazíte na e-mailové sdělení, které by si zasloužilo, aby se na něm intenzivně zapracovalo. Sepsali jsme základní zásady e-mailového marketingu, které by se měly dodržovat.

Případová studie - předmět e-mailu a výkon kampaně

Případová studie - předmět e-mailu a výkon kampaně

14.05. 2014

O tom, že je předmět důležitý v každé e-mailové kampani, se dočtete všude. Téměř nikde však nenajdete konkrétní příklady provedených změn. Proto se s vámi podělíme o jednu případovu studii.

5 zajímavých postřehů z přednášky „Jak vyzrát na e-mailing?“

5 zajímavých postřehů z přednášky „Jak vyzrát na e-mailing?“

14.04. 2014

"Všichni víme, jak se to má dělat správně, ale málo kdo to tak dělá." řekl Petr Matoušek, marketingový ředitel MALL.cz. Přečtěte si další zajímavé postřehy z přednášky o email marketingu.

Zpět
nahoru