"Všichni víme, jak se to má dělat správně, ale málo kdo to tak dělá." řekl Petr Matoušek, marketingový ředitel MALL.cz. Přečtěte si další zajímavé postřehy z přednášky o email marketingu.
Občas se sejde pár dobrých markeťáků a povídají si, jak jim to jejich řemeslo šlape. Projekt Poslední středa s H1 udělal z tohoto marketingového sedánku tradici. Protože „Jak vyzrát na e-mailing?“ je téma nám vlastní, připravili jsme 5 zajímavých postřehů z této “přednášky”. Celé video si můžete prohlédnout pod článkem.
Na poli velkých i malých podnikatelů je rozdílná poptávka po systémech na rozesílání hromadné pošty. Neplatí tedy, že ti „velcí“ používají systém „X“ a malí zbytek.
Podle Vladislava Bureše také velké firmy v e-mail marketingu zatím tápou. Hezké příklady kvalitního e-mail marketingu můžeme hledat spíše u menších značek.
I MALL.cz umí rozesílat klidně dva newslettery denně s výmluvou na „vánoční horečku“. Přežívá myšlenka (podložená čísly), že čím víc e-mailů pošlou, tím více prodají.
Co zajímavého bylo ještě řečeno?
E-mail marketing je rodinné zlato, které by mohlo (nebo mělo) zaujímat nejlépe druhou pozici ve zdrojích tržeb.
E-shopy to mají v e-mail marketingu jednodušší než banky, operátoři apod. Na produktech se dá vymyslet mnohem více akcí a zajímavých newsletterů.
Zde naleznete video:
"Všichni víme, jak se to má dělat správně, ale málo kdo to tak dělá."
Petr Matoušek (MALL.cz)
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.