Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Automatizace 1. díl | Svátková kampaň

A je to tu! Náš seriál o automatizacích. V každém díle si představíme určitý scénář, při kterém se dá automatizace skvěle využít.

Automatizace 1. díl | Svátková kampaň

Dnes začneme svátkovou kampaní, tedy personalizovaným přáním k svátku. Je to skvělý nástroj pro zvýšení efektivity e-mailingu a zlepšení vztahu se zákazníkem.

Ke všemu vám stačí datum svátku. Pokud chcete mít svoji svátkovou kampaň personalizovanou, tak budete ještě potřebovat vyskloňované křestní jména. Datum svátku i vyskloňování jmen vám do vaší databáze můžeme doplnit my, stačí nám napsat na náš chat vpravo dole. 😊

Nastavení kampaně

Vyberte si spouštění automatizace každý den a také si vyberte čas, ve který chcete, aby uživateli přání k svátku přišlo. K tomu potřebujete samotné datum svátku u každého kontaktu. První možnost je, že ho již máte ve své databázi a vyberete tedy správný uživatelský sloupec, který datum svátku obsahuje. Druhá možnost je, že vám datum svátku do vaší databáze doplníme. V tom případě by se data nacházela ve sloupci nameday. 

Poté je zapotřebí definovat podmínku spuštění, že uživatelský sloupec svatek je aktuální den a měsíc (viz. obrázek). Díky této podmínce se systém při spuštění nejdříve podívá na uživatelský sloupec svatek a pokud je podmínka splněna, tak přejde na další blok.

V dalším bloku vyberte možnost Odeslat e-mail a poté vyberte kampaň, kterou budete chtít posílat. Ve zvolené kampani by mělo být samotné přání a např. v předmětu nebo i v těle e-mailu doporučujeme použít přímo oslovení. Zvýšíte otevřenost svých e-mailů a potěšíte tím i samotného zákazníka.

A to je vše! Nyní už systém bude za Vás přát Vašim klientům každý den k svátku.

Po spuštění automatizace si můžete v jejím detailu zobrazit údaje jako otevřenost a proklikovost, ale také kolik lidí je zrovna na určitém bloku kampaně.

Pro bližší vysvětlení automatizací koukněte na náš článek Jak na automatizace?

Váš Mail Komplet tým

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru