Náš seriál o automatizacích pokračuje! Dnes se podíváme, jak automatizovaně posílat vaše slevové kódy.
Určitě to znáte. Hledáte způsob, jak jednoduše zacílit vaše slevové kódy. S našimi automatizacemi je to snadné! Ke všemu vám stačí napojení Mail Kompletu na váš e-shop. K tomu můžete použít jeden z pluginů pro Shoptet, Prestashop nebo WooCommerce. Další možností je napojení vašeho e-shopu přes naše API.
Pokud chcete posílat slevový kód jako poděkování za registraci, tak stačí jako spouštěč při vytváření automatizace vybrat Byl přihlášen e-mail do seznamu příjemců. Jsou zde 2 typy - přes přihlašovací formulář nebo přes API. Přihlašovací formulář si můžete snadno vytvořit přímo v Mai Kompletu.
Automatizace je nastavena následovně:
Další oblíbenou možností je ocenění zákazníka na základě hodnoty objednávky. Tímto způsobem můžete kampaně cílit na svoje nejvěrnější zákazníky. V této automatizaci jsme se rozhodli určit věrnost zákazníka podle hodnoty objednávky.
V prvním bloku kampaně je potřeba nastavit 2 podmínky: hodnota objednávky musí být vyšší než 10 000 Kč a uživateli ještě nepřišla kampaň se slevovým kódem. Tímto zamezíte opakovanému zasílání slevového kódu.
Automatizace je nastavena následovně:
A je to! Mail Komplet nyní sám pošle slevový kód všem uživatelům, kteří splňují podmínku. S podmínkami si samozřejmě můžete vyhrát, možností je opravdu hodně.
Pro bližší vysvětlení automatizací koukněte na náš článek Jak na automatizace?
Váš Mail Komplet tým
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.