Nařízení, kterého se všichni bojí a které se zcela určitě dotkne všech. Víte, co vše je potřeba zařídit, abyste byli s GDPR kamarádi? Pojďme se na to celé podívat.
Výsledky, které sbírají e-mailové kampaně, jsou více než důležité. Hlavně z toho pohledu, že jasně vidíte, jakým způsobem se ubírá váš e-mail marketing. Chybí vám ale určité srovnání. Víte třeba jaký open rate je v daném odvětví? Je vaše otevřenost dostatečná v porovnání s konkurencí?
Jelikož nám PPCčka nejsou úplně cizí a chtěli jsme si malinko rozšířit znalosti, tak jsme se rozhodli navštívit 3 dílné školení Skliku ve společnosti Seznam. Co nám to dalo a co jsme se dozvěděli nového? Koukněte.
Nastavujete odkazy v e-mailových kampaních správně? Špatné nastavení může zapříčinit negativní hodnocení v rámci antispamové prověrky a na to navazující padání do SPAMu.
Kam se bude ubírat e-mail marketing v roce 2018? Na co si dát pozor a čemu věnovat největší pozornost? Koukněte na trendy pro tento rok.
Hledáte nástroj pro rozesílání e-mailových kampaní? Chcete své zákazníky oslovit s novými produkty na vašem e-shopu nebo jim předat nějakou důležitou informaci? Systém Mail Komplet je tím pravým, co hledáte.
Rok 2017 se pomaličku blíží do zdárného konce. Máme pro vás PFko, které se rozloučí se starým rokem a s otevřenou náručí přivítá rok nový.
Přípravy na Vánoce jsou v plném proudu, tak proč neokořenit vaše e-mailové kampaně o jednu speciální. Připravili jsme si pro vás vánoční vizuál pro vaše rozesílky. Posílejte e-maily vesele a hlavně vánočně.
V minulém seriálu našeho desatera jsme se podívali na prvních 5 bodů, které vám pomohou při tvorbě e-mailové kampaně. Teď nastala ta správná chvíle, dát dohromady zbylých 5 a být králem v e-mailingu.
Nové varianty pro ikonky sociálních sítí jsou nyní volně k dispozici ve vašem chytrém editoru. Kromě klasických barevných zde najdete i černobílé variace. Je libo trošku decentnějšího vizuálu?
Vyfiltrovat si příjemce od určitého data a na ty vytvořit samostatný segment? Do seznamů příjemců přibyla nová funkcionalita, která se vám bude určitě hodit. Pojďme se na ni podívat.
Jeden e-mail vládne všemu. Podívejte se s námi na zákoutí e-malingu. Děláte ho správně? Přichystali jsme si pro vás 10 tipů, na které byste neměli při tvorbě e-mailové kampaně zapomenout. Dnes se podíváme na prvních 5.
Pozadí dle vašich představ. Vytvořte si e-mailovou kampaň, která lahodí každému oku. Přinášíme vám návod, jak jednoduše nastavit pozadí své e-mailové kampaně.
Řada z vás nám píše, že byste potřebovali poradit s tvorbou první e-mailové kampaně. To pro nás není žádný problém. Tak se na to pojďme podívat krůček po krůčku.
Asi většina lidí vidí pod e-mailingem posílání klasického newsletteru s produkty. Některé firmy "zásobují" své zákazníky opravdu hojně a kolikrát posílají e-mailové kampaně téměř každý den. Tyhle praktiky zákazníky odradí a začínají chápat e-mailing jako něco, co není moc fajn. Je to ale pravda? Je e-mailing na tom opravdu tak špatně?
DMARC. Technologie, která je pro vás ve světe e-mail marketingu víc než důležitá. Co to vlastně je DMARC a proč byste jej měli využívat?
Do našeho systému přibyla jedna opravdu žhavá novinka. Jedná se o teplotní mapy, které slouží jako statistický nástroj pro vyhodnocení vašich e-mailových rozesílek. Zjistěte jednoduše, co vaše zákazníky opravdu zajímá a na co nejvíce klikají.