Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Jak e-mail marketing nedělat

Sami jistě občas narazíte na e-mailové sdělení, které by si zasloužilo, aby se na něm intenzivně zapracovalo. Sepsali jsme základní zásady e-mailového marketingu, které by se měly dodržovat.

Jak e-mail marketing nedělat

Neposílejte SPAM

Slyšíme o něm stále dokola, nikoho nebaví, všechny nás obtěžuje, stojí svět obrovské množství energie, má v lokální podobě takřka nulovou účinnost a přesto se k němu sem tam někdo nakloní. Spam. Hromadné rozesílání nevyžádané pošty nebo obchodního sdělení.
Je to nelegální a neúčinné. Nedělejte to. Budoucnost je chytrý e-mailový marketing.

Nebraňte odhlášení z odebírání newsletteru

Chodí vám každý měsíc e-mail z e-shopu, kde jste jednou nakoupili a vždy po kliknutí na “Odhlásit z newsletteru” po vás systém vyžaduje přihlašovací jméno a heslo? Tímto vás prodejce nanejvýš otráví a odradí od další spolupráce.
Nedělejte lidem odhlášení z odběru newsletteru těžší, než musíte (byť je to zákonné). Nabídněte alternativu, jiný typ e-mailů, nižší frekvenci, možnosti… Neztrácejte zákazníka beze snahy, ta se cení. Ale nedržte ho zuby nehty za cenu špatné pověsti a neprofesionality na poli e-mail marketingu.

Věnujte e-mailům čas

Vaše e-maily by měly vypadat tak, že si svých adresátů vážíte a jsou pro vás důležití. Nejedná se o vzkaz na ledničce.

E-mail marketing je rodinné zlato.

Petr Matoušek z MALL.cz

Věnujte čas předmětu e-mailu, grafice i samotnému obsahu sdělení. Co vaše adresáty skutečně zajímá? Nezapomínejte také na gramatiku. Chybným užíváním y/i v lidech důvěru nevzbudíte. Pamatujte, drobnosti prodávají!

Buďte kreativní a pozorní

E-mail marketing nespočívá v rozesílání stovek e-mailů na náhodné adresáty. Správný e-mail marketing začíná u nápadu a precizní realizace. Správný e-mail marketing buduje váš pevný vztah s klientem. Správný e-mail marketing přináší výsledky!
Nebudeme vám slibovat koláče bez práce. Každý úspěch vyžaduje kus snahy a práce. My vám zaručíme profesionální nástroj pro realizaci, zkušené pomocníky připravené vám vždy poradit a přívětivou cenu.


Zapojte tedy vaše šedé kůry mozkové a dejte vašemu e-mailingu nápad, řád a cíl.

Pro inspiraci si můžete stáhnout naší případovou studii “Volání za babku”.  

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru