Zajímá vás, jak si náš tým stál v porovnání s konkurencí v StarCube akcelerátoru? Chcete vidět, jak jsme se prezentovali a co o nás nakonec napsali na portálu Lupa.cz? Připravili jsme krátký článek o tom, jak se Mail Komplet promítl v médiích.
Tři měsíce plné workshopů ve StarCube akcelerátoru nám daly hromadu zkušeností a hlavně nezaujatý pohled z více stran. Naučili jsme se skvěle prezentovat náš produkt a získali několik zajímavých kontaktů.
Další prezentace v rámci StarCube najdete zde:
Mezi všemi zúčastněnými projekty jsme se podělili o 4. a 5. místo s projektem BioTube.
Řekli o nás:
Služba Mail Komplet může připomínat Mail Chimp. Slouží ke správě emailových kampaní, snaží se za pomoci analýzy dat tyto kampaně zefektivnit. Uživatelům také poskytuje zajímavé výstupy. V současnosti se projekt již úspěšně pohybuje v černých číslech.
Věříme, že nás tento projekt posunul o krok vpřed a jako tým jsme nyní ještě produktivnější. Máme za sebou desítky úspěšných kampaní, mezi naše klienty patří velcí hráči českého internetu a pokud vás zajímá, jak pracujeme, můžete si třeba stáhnout případovou studii.
Edit (21.3.2013): Článek o StarCube a Mail Komplet na webu Tyinternety.cz
Edit (30.3.2014): Nové propagační video systému Mail Komplet [►]
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.