Protože je naším cílem aplikaci Mail Komplet co nejvíce "vymazlit", přemýšleli jsme, jak udělat práci s kampaněmi ještě přehlednější - a skupiny jsou na světě. Také pro vás máme jako dárek zdarma novou předdefinovanou šablonu.
Nyní si můžete své kampaně třídit do zmíněných skupin a přehledně je označovat barevnými štítky, které vám pomůžou v orientaci.
Posíláte z více e-mailových adres v různých jazycích (například info@webkomplet.cz, info@webkomplet.sk a info@webkomplet.pl)? Vytvořte si skupiny podle tohoto kritéria, zobrazte si kampaně jen v dané skupině a pracujte pouze s nimi.
Vstupuje do vašeho účtu více osob a potřebujete vytvořené kampaně rozlišovat dle autora? Není problém! Nebo máte několik typů kampaní a potřebujete je pro přehlednost zařadit? Sledujte, jak je to jednoduché.
Pomocí tlačítka vpravo stačí kliknout na skupiny, přidat novou skupinu a přiřadit jí barvu. Jakmile je požadovaná skupina vytvořená, stačí zaškrtnout ty kampaně, které do ní patří a zařadit je tak, jak vidíte na následujícím obrázku.
Navíc pro vás máme jako překvapení zcela novou předdefinovanou šablonu zdarma. Naleznete ji v sekci šablony -> předdefinované šablony. Je příkladem toho, jak může vypadat přání k narozeninám pro vaše zákazníky.
Nezastavíme se, stále vyvíjíme a zlepšujeme podle vašich přání. Máte pro nás nějaký tip na zlepšení systému? Ulehčilo by vám něco podstatně práci? Chceme to slyšet! Budeme rádi, když tento článek okomentujete a podělíte se s námi o váš názor.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.