S novým rokem přišla i do Mail Komplet spousta změn a vylepšení. Tady je souhrn toho nej, co se u nás za prosinec a leden událo.
Přímo při tvorbě kampaně je možné v kroku "Výběr příjemců" aktivovat segmentaci. Tento krok umožní rozdělení databáze kontaktů do skupin s podobnými charakteristikami. Díky tomu budete moci zasílat pouze ty informace, které jsou pro danou skupinu zákazníků relevantní - tedy lépe cílit, což přináší spokojenější zákazníky, menší náklady na rozesílky a lepší výsledky kampaní. Pomocí tlačítka "Upravit / vytvořit segmentaci" přejdete do menu, kde je možné již zadávat konkrétní podmínky a tvořit tak jednotlivé segmenty.
Abychom všem našim zákazníkům pomohli maximálně zefektivnit rozesílky, rozhodli jsme se každého postupně kontaktovat a poradit mu alternativy. Možnost přidávání je nyní omezená, náš administrátor vám ji může samozřejmě kdykoliv opět zapnout. V 90% případů existuje vhodnější způsob, jak zákazníkovi ukázat obsah, než skrze klasické přidání příloh. Antispamové filtry na přílohy obecně velmi špatně reagují, přílohy tedy zvyšují možnost, že schránka příjemce zařadí váš e-mail do složky SPAM. Tento názor obecně převládá i u příjemců, kteří dle našich zkušeností přílohy neradi otevírají.
Rozšířili jsme nabídku balíčků jednorázových kreditů o nové možnosti a zavedli přímo v systému rychlou možnost objednání. Stačí si vybrat balíček, vyplnit fakturační údaje a odeslat objednávku. Na e-mail vám poté přijde shrnutí objednávky společně s pokyny k platbě.
Jistě vás také potěší záložka "Historie dobíjení" (pro přehled vašich akcí) a záložka "Fakturační údaje", kde vámi zadané údaje zůstanou uložené pro další objednání, vy je však můžete kdykoliv jednoduše aktualizovat.
Hledáme někoho, koho baví vývoj software a chce být součástí mladého sehraného týmu. Pokud chcete vědět více, klikněte na následující tlačítko.
Prohlédnout si nabídku pracovní pozice
Nyní nás můžete sledovat nejen na Facebooku, LinkedIn a Twitteru, nově jsme také na Pinterestu a Instagramu, kde se vám budeme snažit dodávat inspiraci našimi krásnými výtvory newsletterových šablon.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.