Připravili jsme pro vás nový přehled rozesílek. Nyní jsou ještě přehlednější a detailnější. Jako novinku určitě uvítáte například náhled webové či mobilní verze vašeho e-mailu či vývoj aktivity uživatelů v čase. Také se můžete podívat, který příjemce udělal jakou akci - kdo se proklikl přes váš odkaz dál, kdo e-mail pouze otevřel, kdo se odhlásil... více ale už v našem článku.
Jak jste si už mohli všimnout, připravili jsme pro vás novou verzi přehledu rozesílek. Tato sekce je nyní přehlednější a hlavně detailnější.
Jistě Vás potěší možnost náhledu jak webové tak mobilní verze vašeho e-mailu.
Po přechodu do sekce "Vývoj aktivity" se vám zobrazí graf, kde uvidíte přesný vývoj aktivity vašich příjemců v čase. Můžete se tedy podívat, kdy Vám e-mail příjemci nejvíce otevírali, kdy v něm klikali a přecházeli dál na vaše produkty / služby nebo kdy se nejvíce odhlašovali. Lze také navolit zobrazení vývoje 24 hodin od rozesílky, 3 dny, týden nebo měsíc od rozesílky. Všechna tato data si můžete jednoduše vyexportovat pomocí tlačítka Export vpravo nahoře.
V další sekci naleznete přehledy prokliků jednotlivých odkazů. Zjistíte tak například, která výzva k prokliku byla pro vaše příjemce nejlákavější.
A v této sekci si můžete vyfiltrovat přesné e-mailové adresy příjemců:
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.