Přečtěte si, jaký výsledek přineslo A/B testování jedné z kampaní společnosti OKAY, u které byla použita jejich vlastní stávající šablona a nová, navržená grafiky Mail Komplet dle posledních trendů a doporučených postupů v oblasti e-mail marketingu.
Společnost OKAY v rámci realizace e-mail marketingu využívá vlastní šablonu, která je celá složena z obrázků. Dopady tohoto formátu jsou dvojí:
Tímto jsou odrazení mnozí příjemci, zanevřou na rozesílatele a již nikdy žádný následující e-mail neotevřou.
Proto jsme pro společnost OKAY navrhli řešení, které je v souladu s marketingovými trendy a doporučenými postupy na poli e-mail marketingu. Výsledek si můžete prohlénou zde:
Jak vidíte, e-mail se určitým způsobem zjednodušil – písmo je jednoduché, barvy jednolité. Tím jsme ovšem dosáhli toho, že e-mail po otevření (i bez stažení obrázků) vypadá takto:
Jedinec tedy okamžitě vidí konkrétní sdělení a je pobízen k tomu, aby ručně stáhnul obrázky a proklikl se přes horní menu přímo na webové stránky. Navíc je e-mail plně responzivní, což znamená, že je zajištěno jeho správné zobrazení na různých zařízeních, příkladně:
Výše uvedené varianty téhož e-mailu (téhož obsahu) byly použity k A/B testování. Na polovinu adres tedy odešla šablona OKAY a na druhou polovinu šablona vytvořená námi.
Výsledky proklikovosti byly následující:
Výsledky, které přinesla šablona navržená samotným OKAY:
Výsledky, které generovala šablona dodaná Mail Kompletem:
Abychom mohli vyvodit závěry, je nutno výsledky správně interpretovat. Kampaň obsahující námi navrženou šablonu (graf druhý v pořadí) měla výrazně odlišné výsledky prokliků – příjemci se proklikávali přímo přes produkty, respektive přes obsah e-mailu (v grafu označeno jako "Ostatní prokliky").
Kdežto u varianty vytvořené společností OKAY valná většina prokliků vedla přes „Zobrazit e-mail v prohlížeči“ přímo na web, příjemce tedy nevěnoval pozornost samotnému e-mailu, ale informace studoval přímo na webu. Rozbor výsledků je esenciální k následnému směřování marketingové strategie.
Na posledním grafu vidíte porovnání proklikovosti u jednotlivých odkazů.
E-mail marketing je velmi dynamickou oblastí, kde rozesílatel musí pružně reagovat, vytvářet hodnotný obsah a nabízet nové a nové pobídky svým příjemcům. Vyhodnocení kampaní, statistické údaje a v neposlední řadě propojení s otatními nástroji (příkladně Google Analytics) nám pomáhá sledovat trendy a úspěchy našich inovací a dle toho se přizpůsobovat vznikajícím požadavkům.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.