O tom, že je předmět důležitý v každé e-mailové kampani, se dočtete všude. Téměř nikde však nenajdete konkrétní příklady provedených změn. Proto se s vámi podělíme o jednu případovu studii.
Kampaň byla připravena pro očkovací centrum, které zasílá pravidelný newsletter 4x za rok. Hlavním záměrem je přivést návštěvníky na stránku s objednávkou očkování, což jsme nakonec primárně sledovali. Ostatní odkazy vedly na zajímavosti pro cestovatele a další informace o možnostech očkování.
Původním záměrem bylo zjistit, jak e-maily čtou muži a jak ženy. Vzhledem k velikosti celé databáze jsme mohli využít i druhý stupeň testování – vliv předmětu.
Celou databázi jsme tedy rozdělili na muže a ženy a následně každou z nich ještě na polovinu, takže vznikly celkem 4 menší databáze.
Zákazník byl zkušený v e-mail marketingu a celkou kampaň měl již připravenou. Dříve ověřený a používaný předmět byl tedy ve hře. Přesto jsme doporučili jeho úpravu, a jak se následně uvidíte, byla to výtečná volba.
Předmět 1: Zdravotní tipy - podzim 2012
Předmět 2: Chřipková sezóna začíná - připravte se!
Výsledky mluví samy za sebe, takže hurá na ně.
Míra otevření | Míra prokliků sledovaného odkazu |
|
---|---|---|
muži - předmět 1 | 25,26% | 0,27% |
muži - předmět 2 | 19,03% | 2,10% |
ženy - předmět 1 | 20,81% | 0,62% |
ženy - předmět 2 | 15,19% | 2,36% |
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.