Lidé se nás občas ptají, proč se tak intenzivně zaměřujeme na e-mail marketing. Myslí si, že jde o SPAM a že se marketing prostřednictvím e-mailu nedá dělat. E-mail je přece zastaralý a málokdo dnes e-maily čte.
Kdysi jsme si to mysleli také. Dnes však všem svým zákazníkům říkáme:
„V marketingu není vůbec důležité to, co si myslíte vy, ale to, co si myslí zákazník.“
Moderní e-mailový marketing umožňuje díky segmentaci a práci s daty přesné cílení. Lépe tak zaměříte na zákazníky, kteří mohou mít o vaši nabídku zájem. Je možno také dynamicky měnit e-mail v závislosti na příjemci - každého tak můžete například automatizovaně oslovit jeho vlastním příjmením, o vše se postará chytrý nástroj.
Každá kampaň, kterou odešle, vám vygeneruje množství dat, se kterými se dá dále pracovat.
Nabídky a propagační e-maily generují okamžitou akci: prodeje, stažení, vyplnění dotazníků, registrace atd.
Informační e-maily a newslettery směrují zákazníka do kamenných prodejen, na předváděcí akce a konference, představují nové katalogy, budují povědomí a přispívají ke znalosti značky, posilují vztahy, zlepšují důvěru a utužují loajalitu.
Chcete se dozvědět více informací? Přečtěte si článek o tom, jak e-mail marketing pomáhá malým a středním firmám.
E-mail marketing je podobný jako zahradničení a pěstování. Pokud se o svou zahrádku nestaráte, těžko sklidíte nějaké plody. Nyní, když víte, že e-mail marketing funguje, zaměřte se na něj a dělejte ho správně, aby se výsledky dostavily co nejdříve. Nejste si jistí, jak na to? Obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme.
A jakmile zvládnete základy, ukážeme vám, jak jít více do hloubky a jak se dají využít pokročilé způsoby a metody e-mail marketingu. Díky měřitelnosti a metrikám je stále co zlepšovat.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.