Existuje obrovské množství důvodů, proč byste měli přemýšlet o e-mail marketingu a příjemcích vašich e-mailů. Ovšem se vší vážností, víte, jak hodnotný je e-mail marketing? Stojí za to trávit čas nad e-mailovými kampaněmi a klást si otázky, jaký nástroj k realizaci e-mail marketingu použít, co svým příjemcům říct a nabídnout, co příjemci po přečtení e-mailu dělají?
Odpověď je ANO, stojí to za to! E-mail marketing je stále králem v závodě o nejlepší marketingové výsledky. Navíc je vše měřitelné a vy vždy víte, jak se váš příjemce chová, o co se zajímal a zda díky e-mailu nakoupil. A díky tomu můžete z e-mail maketingu dostávat víc a víc.
V porovnání s novými marketingovými nástroji (jako jsou sociální sítě, virální videa apod.) může e-mail marketing působit jako taktika minulosti. Opak je pravdou. E-mail marketing je stálý a výnosný kanál s vynikající návratností.
Dobře načasovaný e-mail stále hrdě stojí v popředí online komunikace a propagace, což potvrzují data.
91% | uživatelů kontroluje svoje e-maily každý den |
48% | uživatelů preferuje kontakt se značkami přes e-mail |
247 | MILIONŮ e-mailů je odesláno každý den |
897 | MILIONŮ uživatelů prohlíží e-maily na mobilu |
Lidé žijí svými e-mailovými schránkami - mnohokrát denně obnoví a zkontrolují poštu, zda se neobjevilo něco nového. Prohlížení e-mailů a jejich posílání se stalo každodenní činnosti většiny z nás. Už nepoužíváme jen počítače, ale také své chytré telefony, tablety a podobně. Vaši zákazníci na e-mailu jsou a pravidelně ho kontrolují, váš e-mail by na ně tedy ve schránce měl čekat.
90% | uživatelů preferuje e-mail před Facebookem |
40x | lepší při získávání nových klientů než Facebook a Twitter |
44% | uživatelů nakoupilo díky e-mailu |
66% | uživatelů udělalo online nákup díky e-mailu |
Na otázku, které medium uživatelé preferují pro sdělování novinek, 90% odpovědělo, že chtějí e-mailový newsletter, zatímco pouhých 10% vybralo Facebook. Krom toho nedávná studie ukázala, že e-mail je téměř 40x lepší v získávání klientů než Facebook a Twitter.
E-mail marketing přináší okamžité prodeje.
44% uživatelů minimálně jednou nakoupilo na základně reklamy v e-mailu, který jim byl doručen. 66% uživatelů uskutečnilo online nákup jako výsledek e-mail marketingové zprávy.
Zdrojem výše uvedených dat je průzkum provedený organizací Interactive Advertising Bureau.
Ještě váháte? E-mail marketing je účinná marketingová zbraň. Poradíme vám, jak správně začít. Profesionální nástroj, kvalitní databáze a její průběžné budování a kreativní e-maily - to je budoucnost. Pojďte do toho s námi a nechte svůj e-mail marketing vydělávat.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.