Častým argumentem proč začít s e-mail marketingem je skutečnost, že náklady spojené se získáním nového zákazníka mohou být až 5x vyšší, než náklady na udržení stávajícího.
Každá firma má dnes množství e-mailových kontaktů, které lze využít pro rozeslání nabídek a informací. Je to i váš případ? Nenechte potenciál ukrytý v kontaktech, které již vlastníte, ležet ladem.
E-mail marketingem rozumíme cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na e-maily zákazníků, partnerů či zájemců o odběr sdělení, kteří potvrdili zájem o tyto informace (tzv. opt-in).
Formy e-mailingu (jak se často e-mail marketingu říká) jsou definovány cílem a celkovou podobou rozesílané zprávy. Podle toho rozdělujeme základní typy: jednorázové e-mailové sdělení, newsletter – zpravodaj, e-zine - časopis e-mailem a event-triggered e-mail - sdělení automaticky odesílané na základě provedené akce.
Hlavními důvody, proč nasadit e-mail marketing, jsou
Předejte partnerům a zákazníkům více informací za kratší čas a s nižšími náklady. Získáte tak více objednávek, ušetříte a vyděláte více peněz.
Každý odchozí e-mail lze automaticky upravit (personalizovat) pro daného příjemce - příjemci ocení Váš osobní přístup a budou se k Vám častěji vracet. Příjemce se nedozví, že byl e-mail rozeslán hromadně. Zpráva vypadá jako ručně psaná a doručená přímo jednomu příjemci. Spokojený zákazník utratí více peněz a informovaný partner prodá více zboží a služeb.
Hromadné rozesílání e-mailů nabízí bez pochyb mnoho výhod a zajímavých příležitostí. Zvládnout rozesílání kvalitně ale není vůbec jednoduché. Vyhněte se tedy při hromadném rozesílání e-mailů zbytečným chybám, které již v minulosti udělali ostatní. Kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Mohlo by vás zajímat:
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.