Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Spouštíme novou administraci!

Rádi bychom vám představili novou verzi administrace, která počínaje dnešním dnem běží na plné obrátky. Po přihlášení tedy budete automaticky přesměrování do nového přostředí.

Spouštíme novou administraci!

Rádi bychom vám představili novou verzi administrace, která počínaje dnešním dnem běží na plné obrátky. Po přihlášení tedy budete automaticky přesměrováni do nového prostředí.
Po jistou dobu bude k dispozici také verze stará, naleznete ji pod následujícím odkazem:
Stará verze administrace

Co mi nová administrace přinese?

Ptáte se, v čem je nová administrace lepší? Novinky jsou následující:

Přehlednější statistiky

Řád a přehled musí být. Především v marketingu. Vyhodnocování našich investic provádíme často a pravidelně, tudíž potřebujeme jasné výsledky, které snadno interpretujeme. Navrhli jsme tedy novou podobu statistik, přehlednější a ucelenější než dříve.

Statistiky bounce e-mailů

Bounce, jinými slovy nedoručitelné e-maily, jsou automaticky zařazovány do seznamu odhlášených příjemců. Z jakého důvodu? Prvotně šetříte náklady a neodesíláte e-maily na nefunkční či z jiných důvodů nedostupné adresy. Druhý důvod je technického rázu - vyhnete se blacklistům. Poskytovatel e-mailové schránky by vás v případě opakovaného zasílání na tyto schránky mohl identifikovat jako spamera. 

Zkopírování kampaně

Potřebujete zkopírovat svoji kampaň? Již nemusíte pracně vytvářet novou a opětovně vypisovat detaily. Nyní stačí jedno kliknutí a celá kampaň se zkopíruje, včetně seznamů příjemců, příloh a šablony.

Odhlášení příjemci

Nově můžete výrazně přehledněji filtrovat odhlášené příjemce. Máte možnost vyhledávat dle více charakteristik. Například podle důvodu odhlášení, krátkodobě nedoručitelných e-mailů, případně dlouhodobě nedoručitelných e-mailů.

Možnost odhlášení příjemce pouze na určitý časový úsek

Tuto funkci využijete například v případě, kdy zákazník odjíždí na dovolenou a nepřeje si být v této době rušen. Klient si může toto dočasné přerušení navolit sám, zabráníme tím tedy odlivu klientů, dáme jim možnost vyjádřit svůj názor a zvolit si přerušení.

Intuitivní ovládání

Práci v systému vám také usnadní drag&drop přiřazování seznamů příjemců. Jednoduše chytněte a přesuňte. V případě více seznamů tato funkce přijde vhod.

Doménové směrovače

V rámci doménových směrovačů můžete nastavit odesílání potvrzení o zařazení e-mailu do databáze (tzv. double opt-in). Ověřením správnosti e-mailu zajistíme, že naše databáze bude obsahovat pouze kvalitní adresy.

Rychlost

Není čas ztrácet čas!
Celá administrace se zrychlila a práce v ní je mnohem snazší. Přenasadili jsme totiž celý systém, nyní běží na odlišných principech než dříve - ze serveru se načítají pouze potřebná a využitelná data. Tím jsme dosáhli kýženého cíle - rychlého, perfektně fungující prostředí. Přesvědčte se o tom sami!

A váš názor?

Budeme velmi rádi, pokud nám sdělíte svůj názor, vyjádříte, co vám v systému chybí a na co se máme zaměřit.
Chceme vychytat všechny mouchy a zdokonalit systém tak, aby pro vás bylo vytváření a realizace e-mail marketingových kampaní co nejsnazší.

Pište, volejte, přijďte k nám. Jsme tu pro vás.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru