Vývojáři v Mail Kompletu jedou jako stroje a dnes do plného provozu uvolnili novou funkcionalitu, kterou jsme již nějakou dobu testovali s vybranými zákazníky z finančního sektoru. Touto funkcionalitou jsou transakční e-maily. Nyní tak můžete využít infrastrukturu Mail Komplet pro rozesílání transakčních e-mailů včetně všech náležitostí, které takové rozesílání vyžaduje.
Transakční e-maily jsou e-maily, které nemají povahu obchodního sdělení. Jsou jimi například notifikace objednávek, e-maily s přidělenými přihlašovacími údaji, žádosti o reset hesla, a podobně. Pro takové transakční e-maily neplatí stejná pravidla jako pro hromadné e-maily (např. nutnost přítomnosti odhlašovacího odkazu), pro spolehlivé doručení takových e-mailů je však stále zapotřebí udělat dost - a právě o to se pro vás stará Mail Komplet. Zbavte své programátory břemena rozesílání e-mailů a svěřte ho nám.
Integrace transakčních e-mailů do vašeho systému je jednoduchá. Systém Mail Komplet nabízí aplikační rozhraní (API), přes které váš programátor dokáže rozeslat první e-mail během několika málo minut. A pak už nic nebrání tomu posílat další a další. Netrapte se tedy s rozesíláním e-mailů sami a posílejte je přes naši prověřenou infrastrukturu.
Systém Mail Komplet e-maily nejen rozesílá, ale hlavně doručuje. Aby byla doručitelnost co nejvyšší, využívají transakční e-maily podepisování prostřednictvím DKIM podpisu. Samozřejmostí je SPF záznam a správná obálková doména s whitelistací u klíčových poskytovatelů e-mailů.
Je možné měřit a sledovat, které e-mailové zprávy byly otevřené, a ve kterých příjemce kliknul na odkaz, včetně toho, na jaký odkaz příjemce kliknul.
Stejně tak je možno vložit odhlašovací odkaz, je-li to dle povahy e-mailu zapotřebí.
Systém Mail Komplet dokáže nabídnout také vyhrazené IP adresy a zobrazit veškeré měřené odkazy v e-mailech tak, aby v nich byla vaše doména (nikoliv doména mail-komplet.cz). Díky tomu příjemce nemůže poznat, že využíváte infrastrukturu Mail Komplet a její využití je tak pro něj skryto.
Za zmínku stojí také řízení přístupu k API prostřednictvím API klíčů, prostřednictvím kterých můžete rozesílat e-maily, aniž byste museli svému programátorovi sdělit přihlašovací jméno a heslo. Můžete je také kdykoliv zablokovat a omezit jejich využití z vybraných IP adres nebo rozsahů IP adres.
Nemyslíme jen na programátory, ale také na marketingovou obsluhu a technickou podporu. Proto kromě API rozhraní transakčních e-mailů dodáváme také uživatelské rozhraní, ve kterém uvidíte vše, co potřebujete.
Nejdůležitější částí je přehled a stav transakčních e-mailů – na jedné obrazovce tak snadno dohledáte e-maily, které jste rozeslali přes transakční API rozhraní. V seznamu odeslaných e-mailů uvidíte, který e-mail byl otevřen nebo prokliknut. Zprávy můžete prohledávat a filtrovat dle adresáta, kterému byl e-mail odeslán. Dále dle období, kdy byl e-mail odeslán nebo podle stavu.
U každého odeslaného e-mailu si také můžete prohlédnout jeho detail. V detailu e-mailu naleznete následující informace:
U každého příjemce je také k dispozici jeho historie s filtrovatelným přehledem událostí.
Zaujala vás funkcionalita transakčních e-mailů? Zavolejte nám, vysvětlíme vám podrobně, jak funguje a pomůžeme vám ji nasadit během jednoho dne. Ano, čtete správně. Ne během měsíce. Během jednoho dne. Nasazení je hračka.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.