Koncem června jsme se zúčastnili pražské konference E-mailing restart 2019. Byla plná inspirace a skvělých řečníků. Co jsme se na ní dozvěděli?
Hlavním heslem konference byl pohled na e-mailing jako takový. Většina lidí totiž vidí
e-mail marketing jako čistě transakční kanál a zapomínají na brand a budování vztahu se zákazníkem. Není to tak úplně pravda. E-mailing by měl být spíše brand building. Snažte se jej nedělat jen abyste něco prodali, ale zjistěte si od lidí, co opravdu chtějí a to jim prodejte.
V následující přednášce jsme lehce zabrousili do budoucnosti e-mailingu, který nás čeká. Za poslední dekádu nebyl e-mail marketing zrovna revoluční. V současné době sice všichni personalizujeme, segmentujeme a pracujeme s daty na určité úrovni. Není to ale vše. S čím tedy počítat v budoucnosti?
Na tuhle přednášku jsme se hodně těšili a můžeme říct, že nám dala opravdu hodně. Copywriting v e-mailingu je nesmírně důležitý a jakýkoli přešlap se vám může dost prodražit. Mít vyladěné newslettery je tedy alfa a omega vaší komunikace.
Vidíte? Copywriting v e-mail marketingu je prostě důležitý a musí být vyladěný do posledního kousku. V případě, že budete zákazníkům posílat něco, co je nezajímá, nebudou na vás reagovat a v horším případě vás rovnou hodí do spamu. Víte, že Česká republika je 7. největší spammer na světě? Čím to asi bude? Nedávejte do kampaní to, čeho se chcete zbavit ze skladu, ale to, co zákazníka zajímá.
Považujte e-mail marketing jako jeden z kanálů obsahového marketingu. Berte v potaz pravidlo 80/20. Ve vaší e-mailové komunikaci by tedy měly z 80 % převažovat obsahové e-maily a 20 % by mělo být čistě prodejních. Nezapomeňte na mobily. Otevřenost na nich raketově stoupá a okolo 43 % e-mailů se otevírá skrz mobily.
A nezapomeňte - "E-mailing je brand building" ;-)
Váš Mail Komplet tým
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.