Vyfiltrovat si příjemce od určitého data a na ty vytvořit samostatný segment? Do seznamů příjemců přibyla nová funkcionalita, která se vám bude určitě hodit. Pojďme se na ni podívat.
Představte si situaci, kdy máte jednu velkou databázi příjemců, do které nahráváte stále nové a nové zákazníky. Dostanete příkaz z nejvyššího managementu, že na zákazníky, kteří přibyli od nového měsíce je potřeba vytvořit kampaň, která bude cílena jen na ně. Jak na to? V systému Mail Komplet jednoduše. ;)
Ještě než začnete segmentovat, je důležité vybrat seznam příjemců, se kterým chcete pracovat a kliknout na možnost Filtr, který je v pravém horním rohu. Po rozklinutí se vám zobrazí dvě možnosti:
V případě druhé možnosti a tedy Segmentace si můžete vytvářet nové segmenty dle vytvořených podmínek.
Podmínky podle kterých jde segmentovat je nespočet a záleží čistě na vašem uvážení. Vesměs můžete vybírat ze 3 obecných kritérií:
Budeme si chtít například vyfiltrovat uživatele podle jejich aktivity. Lépe řečeno uživatele, kteří alespoň jednou otevřeli e-mailovou kampaň, přidáme tedy podmínku.
Jakmile je podmínka vytvořena, stačí kliknout na Uložit a tím je daná podmínka uložena. Když máte takto vydefinovaný seznam, je potřeba kliknout na položku Vyhledat a tím se vyfiltruje daný seznam. V případě, že chcete z tohoto seznamu vytvořit nový seznam, stačí kliknout na možnost Vytvořit seznam z nastaveného seznamu.
Po zvolení položky Vytvořit seznam z nastaveného segmentu se vám zobrazí možnost pojmenování nového segmentu. Jakmile jej uložíte, tak se vám tento seznam zobrazí klasicky v hlavní nabídce v seznamech příjemců. Bude obsahovat e-mailové adresy na základě vámi zvolených podmínek.
A jsme u konce. Je nám jasné, že návod je o trošku delší než obvykle. Nicméně tuto funkci považujeme za poměrně klíčovou při práci s jednotlivými segmenty a proto je potřeba ji důkladně popsat. Doufáme, že se vám tato nová funkce bude hodit a budete s příjemci pracovat ještě více efektivněji.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.