Nové varianty pro ikonky sociálních sítí jsou nyní volně k dispozici ve vašem chytrém editoru. Kromě klasických barevných zde najdete i černobílé variace. Je libo trošku decentnějšího vizuálu?
Sociální sítě hýbou světem a na tuto dobu by se hodilo přísloví "Kolik sociálních sítí ovládáš, tolikrát jsi člověkem". Ne všem se mohou zavděčit barevné varianty ikonek sociálních sítí. Do některých e-mailových kampaní se nemusí ani hodit a proto jsme se rozhodli vytvořit trošku střídmější styl. Co si budeme nalhávat. Černá barva patřila vždycky k jednoduššímu a decentnějšímu stylu a proto ji nyní najdete v našem systému.
Jednoduše. Při tvorbě e-mailové kampaně si klasicky zvolíte ty sociální sítě, které využíváte.
Označíte pole se sociálními sítěmi a v pravé části kliknete na možnost Nastavení bloku.
Vyberete si, která varianta se vám nejvíce zamlouvá. Jak bylo výše zmíněno. Nové varianty jsou zde černá a černá s obrysy.
No a je hotovo. Ikony se změní do požadované variace. Věříme, že vám tento návod pomohl a nastavit ikony sociálních sítí bude pro vás určitě hračka.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.