Výsledky, které sbírají e-mailové kampaně, jsou více než důležité. Hlavně z toho pohledu, že jasně vidíte, jakým způsobem se ubírá váš e-mail marketing. Chybí vám ale určité srovnání. Víte třeba jaký open rate je v daném odvětví? Je vaše otevřenost dostatečná v porovnání s konkurencí?
Je to jednoduché. Vytvoříte kampaň, propojíte ji se seznamem příjemců a odešlete. Poté jen zkoumáte, jak výkonná kampaň byla. Kolik lidí ji otevřelo, kolik se prokliklo a kolik se odhlásilo. V rámci reportu můžete sledovat, jaký trend má váš e-mailing. Můžete testovat předměty, vizuál kampaně nebo srovnávat jednotlivé segmenty, na které cílíte. Pořád vám ale chybí určité srovnání v rámci vašeho odvětví. To srovnání, které vám řekne "Jojo, dělám to dobře". Tak se na to pojďme podívat. :)
|
Tak jak jste na tom? Dosahují vaše kampaně podobných výsledků nebo jsou pod danou hranicí? Způsobů, pomocí kterých můžete zlepšit své e-mailové kampaně, je několik. Ukážeme Vám, které ale zaručeně fungují:
E-mail marketing představuje v současné době jeden z výkonných online kanálů, pomocí kterých můžete oslovit své zákazníky. Pokud ho budete dělát správně, tak výkon vašich kampaní půjde jistě nahoru.
Mohlo by vás zajímat:
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.