Jedním z nejdůležitějších nástrojů pro sběr kontaktů je jistě přihlašovací formulář. Již dříve jsme si ukázali, jak jej v Mail Kompletu nastavit a jak získat HTML kód pro vložení na web. Dnes se podíváme na to, jak nastavit formulář ve Vašem Shoptetu.
Jedním z nejdůležitějších nástrojů pro sběr kontaktů je jistě přihlašovací formulář. Již dříve jsme si ukázali, jak jej v Mail Kompletu nastavit a jak získat HTML kód pro vložení na web.
Vygenerovaný formulář je třeba opatřit styly, tak aby přesně zapadl do vzhledu Vašeho e-shopu. S tím Vám pomůže Váš grafik nebo správce e-shopu.
Nyní se podíváme na to, jak vložit formulář do konkrétního e-shopového řešení, do Shoptetu. Předpokládejme tedy, že HTML kód formuláře máme připravený. V administraci Vašeho e-shopu jděte do sekce Vložení a obsah, dále Bannery.
Můžete si vybrat jeden z volných bannerů nebo si vytvořte nový s pomocí tlačítka Přidat. V nastavení banneru nezapomeňte jako Typ banneru nastavit Textový banner.
Do pole pro text pak vložte připravený HTML kód formuláře.
Banner umístěte na Váš e-shop. Pokud se stále nezobrazuje, zkontrolujte, že není v sekci Koš a případně jej přetáhněte z Koše zpět na e-shop.
Další informace o manipulaci s prvky e-shopu naleznete zde.
Doufáme, že Vám tento krátký návod objasnil všechny důležité kroky pro nastavení formuláře v Shoptetu. Pokud máte jakékoliv otázky, tak neváhejte a ozvěte se nám.
Jsme tu pro Vás!
Váš Mail Komplet
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.