Pojďme se podívat na složitější proměnné, které by se Vám mohly ve Vašich kampaních hodit. Máme na mysli proměnnou, která je založena na podmínce.
Ukážeme si to na příkladu. Vezmeme si sloupec pohlaví. V naší šabloně máme nastavené univerzální oslovení pro všechny "Dobrý den" a k němu bychom chtěli automaticky doplnit slovo pane/paní a navázat příjmením příjemce podle získaných dat, které máme uložené v seznamu příjemců. V případě, že pohlaví není určené, budeme chtít zajistit, aby se oslovení ukázalo pouze v základní formě, tedy "Dobrý den".
Proměnná by v tomto případě mohla vypadat takto:
Dobrý den${ if ( salutation !== "" ) }${ if ( gender == "m" ) } pane ${ else } paní ${ endif }${salutation}${ endif }
Pokud máte v plánu pracovat s informacemi z datových zdrojů, pak je potřeba, aby proměnná měla tento tvar:
Dobrý den${ if ( basicInfo.salutation !== "" ) }${ if ( basicInfo.gender == "m" ) } pane ${ else } paní ${ endif }${basicInfo.salutation}${ endif }
Co jsou to datové zdroje a jak je můžeme nastavit se dozvíte podrobněji v našem dalším článku.
TESTOVÁNÍ KAMPANĚ S PROMĚNNÝMI
Pro testování newsletteru s personalizovanými proměnnými a vytvoření náhledu si nejprve vytvořte testovací seznam – v něm uložte min. jednoho uživatele s příslušnými daty. Poté kampaň rozešlete jako ostrou rozesílku POUZE na daný testovací seznam. Na daný testovací kontakt vám dorazí výsledná podoba.
Doufáme, že teď bude práce s proměnnými pro Vás hračkou. Pokud na nás máte jakékoliv otázky, tak neváhejte a ozvěte se nám.
Jsme tu pro Vás!
Váš Mail Komplet
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.