Nastavujete odkazy v e-mailových kampaních správně? Špatné nastavení může zapříčinit negativní hodnocení v rámci antispamové prověrky a na to navazující padání do SPAMu.
Ve většině případů byl měla e-mailová kampaň někam směřovat. Vlastníte-li například e-shop, tak jednotlivé prokliky by měly vést na produkty z vašeho e-shopu. Pokud napíšete článek na webu a do e-mailu vložíte jen urývek, tak by v kampani měl být uveden odkaz na plné znění článku. Možností, jak směřovat své zákazníky na webové stránky je několik. Vše má svá pravidla a i tvorba odkazů se řídí některými z nich.
Představte si situaci, že popisujete výhody ubytování ve vašem hotelu a rádi byste směřovali své zákazníky na webové stránky. Odkaz je klasicky ve tvaru https://www.domenahotelu.cz. Každopádně jen vypsání odkazu by mohlo přinést více škody než užitku. V rámci nastavení se sice odkaz nastaví na stejnou URL adresu, ale při generování je odkaz nahrazem odkazem na směrovač. Antispamová prověrka může tedy považovat odkaz za podvrh.
<a href="https://www.domenahotelu.cz">https://www.domenahotelu.cz</a>
Po vygenerování e-mailu totiž dojde k následujícímu:
<a href="https://m1.mail-komplet.cz/id=123123123">
https://www.domenahotelu.cz</a>
což antispamová prověrka chápe jako podvržený odkaz. Způsob, kdy zápis vypadá v tomto stylu, můžete použít za předpokladu, že nemáte zapnuté měření prokliků a není použitý doménový směrovač. Co samozřejmě nedoporučujeme. :)
Úplně jednoduše. Místo domény, která má být uvedena jako odkaz, nepoužívejte její samotný název. Pokud tedy odkaz směřuje na https://www.domenahotelu.cz, tak v textu by němělo být www.domenahotelu.cz, ale třeba "Prohlédněte si náš hotel". Pokud dotyčný klikne na tento text, tak ho to přesměruje na webové stránky.
<a href="https://m1.mail-komplet.cz/id=123123123">Prohlédněte si náš hotel</a>
V případě, že používáte chytrý editor, tak na vložení odkazů doporučujeme používat CTA prvky - tlačítka, která jsou k tomu přizpůsobena. V nastavení tlačítka určíte, kam má směřovat odkaz a do samotného názvu opět vyplníte jen text. Tedy např. "Prohlédněte si náš hotel".
A je to. Vesměs se jedná o poměrně jednoduché nastavení, které doporučujeme dodržovat. Nechcete přece, aby vaše e-maily neprošly antispamovou prověrkou a nedostaly se k zákazníkům.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.