Malé a střední podniky ve snaze zacílit na nové klienty zapomínají na své stávající klienty. Ovšem pokud jsme klienta již získali (a že nás to jistě stálo nemalé úsilí), je škoda o něj nepečovat a ztratit ho. K udržování stálého kontaktu s klientem je e-mail marketing tou nejlepší cestou. V čem tkví jedinečnost a síla e-mail marketingu?
Přečtěte si následující vlastnosti e-mail marketingu, které e-mail marketing dělají atraktivním nejen pro malé a střední podniky:
Společnosti často ke své propagaci užívají tištěné materiály. Předělání takového materiálu do formátu e-mailu je nejenom rychlé a jednoduché, ale také přináší úsporu za tisk a poštovní rozeslání.
Ve srovnání s tiskem a posíláním tiskovin je cena rozesílání pomocí e-mailu zanedbatelná. E-maily jsou navíc vytvářeny ve formě šablony, která je volně měnitelná a pro každou novou službu a produkt ji lze jednoduše obnovovat a měnit. Šablona je počáteční výdaj, který již nemusíme v budoucnu opakovat.
E-mail marketing dovoluje společnostem přehledně spravovat své e-mailové kampaně, aniž by najímaly nové zaměstnance. Opět tedy společnosti šetří čas a peníze.
E-mail marketing dovolojue zaměřit se na vybranou skupinu zákazníků. Nabízí navíc speciální nástroje pro analyzování a přesné měření reakcí na e-mailovou kampaň. K nejsledovanějším datům patří míra otevření e-mailů a proklikovosti na odkazy umístěné v e-mailu. Neméně podstatným číslem je počet odhlášených příjemců, ten nám napoví, zda u svých příjemců nevzbuzuje negativní reakce. Lze také snadno hodnotit dosažené konverze.
E-mail marketing je jednou z nejrychlejších forem komunikace. Dovoluje vám podat zákazníkovi okamžitou informaci a zároveň má zákazník možnost okamžitě zareagovat a odpovědět, ozvat se.
Zpětná vazba na kampaně je též rychlá, v intervalu 1 – 3 dny, což je velmi krátká doba, zvláště v porovnání s direct mailingovou odezvou, která dosahuje až 12 dní.
E-mail marketing je vstřícná a pohodlná forma propagace nejen pro vás, ale i pro zákazníky. Zákazník má totiž přístup k informaci přímo přes svůj e-mail, pokud se o něco zajímá, přes přímý link se dostane na stránky, kde už může nakoupit či podobně. A pokud by přece jen byl obtěžován touto formou reklamy, vždy v e-mailu existuje možnost snadného a rychlého odhlášení.
Se všemi těmito výhodami e-mail marketingové kampaně představují budoucnost malých a středních společností. Tak vykročte vpřed a tvořte vlastní e-mail marketingové kampaně. Věřte, že vaše snaha bude odměněna úspěchem.
Mohlo by vás zajímat:
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.