Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.
Možná si pamatujete na minulý článek, ve kterém jsme řešili téma týkající se kvalitní databáze ve spojitosti se zákonem EU o ochraně osobních údajů. Pokud Vám tento článek utekl, tak se k němu můžete vrátit zde. Dnes si totiž toto téma ještě trochu rozšíříme. Podíváme se na problematiku segmentací.
Díky proměnným můžete Váš newsletter personalizovat a vytvořit jeho obsah na míru přímo pro konkrétního zákazníka. Základem je, mít všechna data o zákazníkovi uložená v seznamech příjemců.
A jsme u konce. Toto je náš poslední díl k automatizacím. Pokud jste nečetli naše předchozí články a návody, tak nezoufejte. Všechny najdete v našem blogu na webu Mail Komplet.
Chtěli byste ukázat svým zákazníkům, že Vám na nich záleží, ale docházejí Vám nápady, jakým způsobem je oslovit? Zkuste si nastavit jednoduchou automatizaci, která se bude odvíjet podle aktivity uživatelů na Vašem e-shopu.
Nedávno GDPR ''oslavilo'' tříleté výročí v oblasti nakládání s osobními údaji.
25. května 2018 přišlo GDPR na scénu, a to zasáhlo nespočet odvětví, do nichž řadíme i e-mail marketing.
Jak se na tento zákon Evropské unie a komplexní změny v oblasti ochrany osobních údajů díváte zpětně?
Máte ve svých seznamech spoustu kontaktů, u kterých jste v posledních dnech/měsících nezaznamenali žádnou aktivitu? Připravte si pro tuto skupinu zákazníků reaktivační kampaň a pokuste se je znovu zaujmout.
V minulém díle jsme si ukázali, jak nastavit jednoduchou automatizaci na opuštěný košík. V závěru jsme Vám však slíbili, že se spolu podíváme i na trošičku pokročilejší nastavení, ve kterém je automatizace rozdělena do dvou fází.
Rozhodli jsme se navázat na naše díly o automatizacích a připravili jsme si pro Vás menší set článků, ve kterých si vysvětlíme vždy jeden typ automatizace. Půjde tedy o konkrétních případy, které můžete využít v praxi.