Jak nastavit opuštěný košík, který neobsahuje pouze jednu e-mailovou kampaň, ale jeho komunikace se rozdělí do několika fází?
Opuštěný košík je považován za jednu z nejvýkonnějších kampaní, kterou můžete ve svém e-mailovém mixu vytvořit. Princip je založený na nedokončené objednávce v daném e-shopu. Na základě toho můžete v Mail Kompletu nastavit automatizaci, která bude sledovat aktivitu (ne)dokončení objednávky a posílat tak na respondenty e-mailové kampaně s dokončením objednávkového procesu.
Vesměs lze nastavit základní princip rozesílání automatizace s opuštěným košíkem. Pokud uživatel nedokončí objednávku, tak se do systému uloží tato informace a v rámci daného časového intervalu se pošle e-mailová kampaň. To, jaký časový interval pro rozeslání kampaně zvolit, je na testování a také na tom, jak často komunikujete se svým publikem. V některých případech může postačit poslání po 24 hodinách od nedokončení objednávky. Naopak, někdy je přínosnější zvolit kratší úsek a kampaň poslat třeba po 4 až 6 hodinách. Tady doporučujeme testovat výkon a podle toho upravovat časovač.
Poslední dobou se nám osvědčilo nastavení opuštěného košíku do několika fází, které reagují na aktivitu či neaktivitu respondenta. V rámci automatizace se tak neposílá pouze jedna kampaň, ale několik na sebe navazujících. Doporučujeme rozdělení opuštěného košíku do dvou až tří fází:
Rozdělením opuštěného košíku do několika fází můžete docílit daleko lepších výsledků, než když budete posílat pouze jednu kampaň.
Několika fázový opuštěný košík je v porovnání s jednofázovým jasným vítězem. Ono to vychází i z logiky věci. V případě, že se posílá pouze jedna kampaň, tak pravděpodobnost toho, že uživatel e-mail otevře a proklikne, je menší než v případě, že se kampaně rozdělí a chodí tak potenciálním zákazníkům v různých časových intervalech.
Na opuštěný košík byste neměli určitě zapomínat. Je to velice efektivní způsob, jak zákazníky přimět k dokončení nákupu. Jeho nastavení pomocí aplikace Mail Komplet je velice snadné a zvládne jej opravdu každý.
Pokud byste si i tak nevěděli s něčím rady, tak se nám neváhejte ozvat. Rádi Vám poradíme.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.