Jelikož nám PPCčka nejsou úplně cizí a chtěli jsme si malinko rozšířit znalosti, tak jsme se rozhodli navštívit 3 dílné školení Skliku ve společnosti Seznam. Co nám to dalo a co jsme se dozvěděli nového? Koukněte.
Školení bylo koncipováno do dvou hlavních bloků. Jednalo se o vyhledávací síť – její správné nastavení, optimalizaci a doporučení, jak pracovat s kampaněmi v této síti. Druhá část se týkala obsahové sítě a poskytovala stejně důležité informace.
Vyhledávací síť se točí hlavně kolem klíčových slov a tvorby jednotlivých inzerátů. Na co nezapomenout při tvorbě kvalitních kampaní ve vyhledávací síti?
Hlavním cílem obsahové sítě je oslovení co největšího počtu zákazníků. Pokud např. uvádíte nový produkt na trh, je vhodné zvolit tuto síť, jelikož zákazníci produkt ještě neznají a neví ani, jak jej vyhledávat. Míra prokliku bývá v obsahové síti vždy menší než ve vyhledávací síti. Co je dobré dodržovat při tvorbě kampaní v obsahové síti?
A jsme u konce. Doufáme, že vám tyto rady pomohou stejně tak dobře jako nám. Pokud by vás napadly jiné postupy, které používáte v nastavení vašich kampaní, tak se s námi neváhejte podělit. Budeme rádi za každý tip.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.