Rok 2017 se pomaličku blíží do zdárného konce. Máme pro vás PFko, které se rozloučí se starým rokem a s otevřenou náručí přivítá rok nový.
Vánoční kampaň, kterou jsme vám ukázali v minulém díle, nám úplně nestačila a proto jsme se rozhodli, že vám dáme ještě jeden malý dárek. Jedná se o předpřipravené blahopřání ke konci roku. Můžete jej používat dle libosti. Určitě si nezapomeňte změnit předmět a preheader. Jsou zde pouze přednastaveny. Nicméně celý vizuál je jen váš. :)
Pokud nabízíte v rámci e-shopu nějakou slevu, tak je v těle e-mailu možnost vložení i slevového kódu, který svým zákazníkům můžete nabídnout jako uvítací dárek do roku 2018.
Při vytváření nové kampaně v rámci 4. kroku zvolíte možnost Předdefinované šablony. Kampaň je pojmenovaná jako PF 2018. Pokud na ni kliknete, tak se vám zobrazí dvě možnosti. Buď náhled, kde se podíváte, jak daná kampaň vypadá a nebo možnost Použít ihned. V případě tohoto kroku se vám kampaň nahraje přímo do návrhu e-mailu a můžete s ní dále pracovat.
Edit: 20. 12. 2017:
Do našeho systému přibyly ještě dvě další šablony. Jedna je animovaná a doplněná gifem (animovaným obrázkem). Ovšem pozor. E-mailový klient Outlook nedokáže gif zpracovat a v samotné kampani bude pouze obrázek bez pohybu. Najdete ji pod názvem PF 2018 animovaná. Druhá střídmější je v červeném podání a nese název Šťastné a veselé.
Doufáme, že vám kampaně pomohou pro inspiraci nebo v samotném použití a plně je využijete.
Tak a teď už zbývá jen to jediné:
Šťastné a veselé
Váš Mail Komplet
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.