Asi většina lidí vidí pod e-mailingem posílání klasického newsletteru s produkty. Některé firmy "zásobují" své zákazníky opravdu hojně a kolikrát posílají e-mailové kampaně téměř každý den. Tyhle praktiky zákazníky odradí a začínají chápat e-mailing jako něco, co není moc fajn. Je to ale pravda? Je e-mailing na tom opravdu tak špatně?
1. E-mailová automatizace - transakční e-maily mají 8x větší míru prokliku než jiné typy e-mailů.
2. E-mailing v mobilu - přes 53 % e-mailových kampaní je otevřeno v chytrém telefonu.
3. 23 % lidí, kteří otevřou e-mail na mobilním telefonu, jej otevřou i později a vrací se k němu.
4. Personalizace e-mailových kampaní zvyšuje míru otevření průměrně o 14 %.
5. 92 % dospělých lidí používá e-mail a přes 61 % jej používá denně.
6. CTA prvky zvyšují konverzní poměr až o 28 %.
7. Na světě je více než 4,3 miliard e-mailových účtů.
8. Hlubší vztah se zákazníkem. E-mailová adresa je více než účet na sociálních sítích.
9. Odběratelé vašich e-mailových kampaní jsou 3x více zainteresovaní do vaší činnosti, jelikož souhlasili s podmínkami zasílání a rádi se dozvědí něco nového.
10. Je to pořád pošta, i když elektronická, a proto k ní příjemce přistupuje s větší váhou než k jiným online kanálům.
Tak co? Stále vás nepřesvědčilo, že e-mail marketing je tou správnou cestou, jak oslovit své zákazníky a budovat s nimi kvalitnější vztah?
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.