Jaká grafika dnes zaujme? Čím se můžete v designu odlišit? Co dát do e-mailu, na web a do reklamy? Jaké jsou trendy?
Začátkem roku sepsali designéři z Rumunska trendy v designu na rok 2019 a my bychom vám je dnes rádi představili. Můžete těchto trendů využít a načerpat tak inspiraci pro svůj business. Čekají na to vaše e-mailové šablony nebo také vaše webové stránky.
Tyto trendy vycházejí z detailní analýzy barevnosti, typografie, tvarů a velikostí, které tito designéři vypozorovali u prestižních designových agentur po celém světě a u vítězů letošních designových soutěží.
Trendem roku jsou vlastní ilustrace, které lze přizpůsobit stylu vaší firmy nebo produktu. Originální výrazné a hýbající se ilustrace zaujmou a zvednou konverzi 7krát víc než kterákoli fotografie z fotobanky.
Pokud chcete, aby se váš business v roce 2019 rozvíjel a rostl, používejte výrazné, odvážné a přesycené barvy. Tento trend začal v roce 2018 a v roce 2019 sílí.
Zapomeňte na klasickou asymetrii, která se jeví jen jako nedostatek rovnováhy. Designéři mohou asymetrii využít k vytvoření harmonie a vyvážení celé kompozice záměrným porušením tradičního vyvážení. Rozbitím tradiční kompozice typografie, geometrických tvarů a 3D objektů, můžete dosáhnout jedinečného výsledku a nezapomeňte, že naše oči vidí vždy nejdříve ten největší objekt, následně ty ostatní.
Jednoduššími animacemi na webu, v reklamě a aplikacích můžeme přimět uživatele k interakci k tomu, co propagujeme. Tyto animace můžeme včlenit do všech médií.
Jde o spojování různých myšlenek a směrů z široké škály zdrojů. Tento rozmanitý (eklektický) přístup v designu může být náročný, ale lze tím dosáhnout opravdu jedinečného zajímavého vzhledu. Ve světě jsou na tom však malinko jinak než my, a naše veřejnost na to nemusí být zcela připravena, proto postupujte při aplikování tohoto trendu opatrně.
Přechody zažily svůj comeback v letech 2017 a 2018 a jsou stále trendy i v roce 2019. Společnosti Apple nebo Instagram přechody používají ve svých brandech a tak se není čemu divit, že je to vítězná volba i pro vás v roce 2019.
Izometrie se dostala do designu v minulých letech a v roce 2019 se objevuje izometrický design ve všech oblastech designu, a proto bez sebemenších pochyb patří mezi trendy i tento rok.
Rozšířenou realitu můžeme nejvíce postřehnout v oblastech webdesignu a designu aplikací. Mnoho internetových obchodů vyzkoušelo rozšířenou realitu zakomponovat do webu. Jedná se o relativně nový trend, tak jej v roce 2019 nepřehlédněte.
Éra fotografií z fotobanek je skoro pryč a designéři začínají používat fotky, které vypadají více přirozeně, spontánně, neobvykle. V podstatě jsou to fotografie z fotobanky, ale nevypadají tak.
Vycházíte z podobných trendů nebo máte nějaký váš osvědčený? Napište nám pod článek :).
Potřebujete design? Na webu Pixel Valley nabízíme rozmanité grafické služby!
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.