Jak dnes oživit logo, aby zaujalo vaši cílovku? Čím se v brandingu dá odlišit od konkurence? Co je v brandingu trendy?
Máme pro vás třetí díl Trendy v designu 2019. Těšíte se? Tentokrát vám představíme trendy UI/UX, web design & app design.
Typografie začíná být stále větší a odvážnější, což z ní dělá trend, který můžeme najít v každoročních předpovědích. Vítězná kombinace, kterou používáme, je velké písmo s minimalismem – jinak může dojít k přeplácanosti, která není atraktivní.
Mnoho velkých značek má vlastní osobní font. To zaručuje jedinečný výsledek.
Tento trend jsme zaznamenali v loňském roce a v roce 2019 zůstává trendem. Při práci s barevnými kanály můžete vytvořit vynikající kreativní designy.
Nacházíme je ve všech oblastech designu a milujeme je! Dobrá ilustrace může rozhodně sjednotit např. branding identity, plakát nebo další tiskoviny.
Tím, jak jsou animace ve všech oblastech designu, nemůžeme je vynechat ani v oblasti logo designu.
Pokud přemýšlíme stejně, určitě vás napadlo vložit animované logo do hlavičky vašeho e-mailingu jako GIF. Tak do toho!
Vycházíte z podobných trendů nebo máte nějaký váš osvědčený? Napište nám pod článek :).
Potřebujete design? Na webu Pixel Valley nabízíme rozmanité grafické služby!
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.