Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Trendy v designu 2019 | 4. díl

Jaké jsou trendy v motion designu? 3D nebo 2D animace? Jak oživit obal vašeho výrobku? Jaké materiály obalů jsou trendy?

Trendy v designu 2019 | 4. díl

Máme pro vás čtvrtý, už poslední díl našeho článkového seriálu "Trendy v designu 2019". Tentokrát vám představíme trendy v motion designu a obalovém designu.

5. Trendy v motion designu

5.1. Efekt zrna (grain effect)

Efekt zrna se obvykle používá na 2D animace, ale můžeme jej použít i pro 3D animace. 

5.2. Flat 2D animace

Dokonce i na animacích byl flat design nahrazen semi-flat trendem s hloubkou vyvolanou stíny a barevnými přechody. 2D animace vytváří pohyb ve dvourozměrném uměleckém prostoru. Většina animací má scénář, ve kterém hlavní akce v každé scéně je kreslena jako flipbook (pohybující se kreslená knížka). S hladkými přechody může přilákat pozornost uživatele a tímto způsobem může vaše zpráva snadno oslovit vaše publikum.

5.3. 3D animace

3D animace vypadají velkolepě a mohou perfektně propagovat váš produkt bez ohledu na to, co prodáváte. Mnoho velkých značek používá 3D animace ve svých reklamních kampaních, protože to přináší vysoký konverzní poměr.

6. Trendy v obalovém designu

6.1. Výrazné barvy

Tento trend jsme viděli růst v minulých letech v obalovém designu a v roce 2019 je stále na předních příčkách.

6.2. Netradiční materiály

Obalový design se stal výjimečnou oblastí, kdy se k vytváření úžasných produktů používají neobvyklé materiály. Nulový odpad, bio materiály. Nebo např. plánovatelný obal, který roste s rostlinou, když je zasazena v půdě. Jedlé obaly, materiály, které reagují na hudbu. Celulózové obaly, které se vám postupně zatraktivňují, apod. 

6.3. Přírodní materiály

Přírodní materiály jako dřevo budou vždy trendy v obalovém designu. Kůže, dřevo, silná lepenka nebo celulóza z recyklovaných materiálů jsou některé z přírodních materiálů nejčastěji používaných v obalovém designu.

6.4. Velké fonty (písma)

Jak jsme zmiňovali dříve, velká typografie je potřebná v roce 2019. Tučné slovo může mimo jiné vytvořit výrazný obal. Užití kombinace verzálek (VELKÁ PÍSMENA) a mínusek (malá písmena) můžeme vytvořit náš vítězný obal.

6.5. Minimalismus

Méně je více! I když může být lákavé použít hodně textů v různých fontech na obalu, může se stát, že design bude přeplácaný.

6.6. Ilustrace

Zakončujeme naše trendy pro rok 2019, tak jako jsme je začali. Ilustrace dominují ve všech oblastech designu a samozřejmě obalový design není výjimkou.

Jaký trend vás nejvíce oslovil?

Vycházíte z podobných trendů nebo máte nějaký váš osvědčený? Napište nám pod článek :).
Potřebujete design? Na webu
Pixel Valley nabízíme rozmanité grafické služby!

Zvládneme pro vás vytvořit logo, tiskoviny (včetně realizace) i webové stránky a online bannery do PPC systémů jako je Google Ads nebo Sklik!

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru