Pozadí dle vašich představ. Vytvořte si e-mailovou kampaň, která lahodí každému oku. Přinášíme vám návod, jak jednoduše nastavit pozadí své e-mailové kampaně.
Nepřipadá vám pozadí e-mailových kampaní někdy až příliš nudné? Co takhle oživit vaše rozesílky pozadím dle vašich představ? Přece jen poutavá kampaň osloví více zákazníků než e-mail, který je jednobarevný, nudný a z jeho otevření nemáte žádný požitek. V Mail Kompletu jsme si řekli "dost". Dost jednoduchým a fádním kampaním. Je potřeba to celé tak nějak oživit. A proto jsme si pro vás připravili takové menší překvapení - tvorbu vlastních pozadí pro vaše e-mailové kampaně. Ono mít vlastní originální pozadí v e-mailové kampani může být prostě cool. Tak co? jdeme na to kouknout?
To proklikneme a poté klikneme na možnost Vybrat pozadí z galerie. Otevře se nám prohlížeč veškerých dokumentů, jež jsou v rámci vašeho účtu nahrány do systému. A nyní můžeme vybrat dvě možnosti:
A je to...Cool e-mailová rozesílka je na světě.
Nezapomneňte ale na pár pravidel, které je důležité dodržovat. E-mail by měl být čitelný. Nepoužívejte nějaké složité pozadí, které sníží čitelnost celého e-mailu. V konečném důsledku by mohlo dojít ke snížení ratingu e-mailu v rámci antispamové prověrky, která hodnotí právě výše zmíněnou čitelnost.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.