Aktivujete-li možnost automatického odhlášení, měření počtu přečtených e-mailů nebo monitoring prokliků, musí systém do zdroje každého e-mailu vložit URL adresu doménového směrovače. Standardně je vkládána naše adresa. Zvolte si, jaká URL adresa bude do e-mailů této kampaně vkládána.
Příklad
Rozesíláte kampaň, do které je vkládán automatizovaný odkaz pro odhlášení. Běžně vypadá odhlašovací odkaz nějak takto:
http://m1.mail-komplet.cz/m/?action=unsubscribe&data=…
Při využití směrovače s přepisovou doménou může vypadat odkaz takto:
http://m.webkomplet.cz/m/?action=unsubscribe&data=…
Díky směrovači byla doména m1.mail-komplet.cz nahrazena jinou doménou m.webkomplet.cz (doména může být jakákoliv).
Rozesíláme-li kampaň jako odesílatel Webkomplet, s.r.o., vypadá pro příjemce e-mailů odkaz mnohem důvěryhodněji, protože doménu webkomplet.cz příjemci znají.
S pomocí směrovače je možno také určit, na jakou URL adresu bude příjemce e-mailu přesměrován po kliknutí na odhlašovací odkaz. Chcete-li rozesílat kampaně pro několik různých webů, doporučujeme pro každý web vytvořit samostatný směrovač.
Doporučení
Máte-li v systému vytvořeno více směrovačů, je možno ke každé kampani nastavit, jaký směrovač kampaň bude využívat.
Nenašli jste, co jste hledali?
Nenašli jste, co jste hledali v našem výukovém centru ani v našich videonápovědách?
Pokud potřebujete více pomoci, napište nám na e-mail nebo zavolejte na 517 070 000.