Veškeré informace o rozeslaných kampaních naleznete pod záložkou Rozesílky. V záložce Rozesílky kliknutím na danou rozeslanou kampaň zobrazíte stučný přehled. Po kliknutí na ikonu modrého oka budete přesměrováni do podrobného přehledu dané kampaně.
Pomocí rozbalovacího menu lze přepínat mezi reporty z ostrých rozesílek a testovacích rozesílek, případně je možno zobrazit všechny zároveň.
Údaje v reportech
MÍRA OTEVŘENÍ
Jedná se o poměr mezi otevřenými a doručenými e-maily. Průměrná míra otevření se pohybuje mezi 15 - 16%. Musíme ovšem připočíst cca 5 - 6% adresátů, kteří si e-mail otevřou pouze jako prostý text (otevření se započítá pouze při stažení obrázků). Tyto příjemce, kteří váš e-mail otevřeli a přečetli, můžete exportovat ze systému do souboru.
Jak exportovat příjemce, kteří přečetli můj e-mail
MÍRA PROKLIKU
Míra prokliku je poměr mezi počtem prokliků na odkazy a doručenými e-maily. Průměrně se pohybuje kolem 4% (v porovnání s mírou otevření jde o 100% přesnou metriku).
PODÍL NEDORUČENÝCH E-MAILŮ
Nedoručení e-mailu může být způsobeno z různých příčin, například kvůli přeplněné schránce uživatele. Proto je vhodné adresy, na které nelze dlouhodobě doručit e-maily, eliminovat.
POČET ODHLÁŠENÝCH PŘÍJEMCŮ
Průměná míra odhlášení se pohybuje kolem 2%. Určité procento je tedy běžné. Vždy je lepší umožnit odhlášení než podstoupit riziko, že adresát váš e-mail označí jako spam.
Nenašli jste, co jste hledali?
Nenašli jste, co jste hledali v našem výukovém centru ani v našich videonápovědách?
Pokud potřebujete více pomoci, napište nám na e-mail nebo zavolejte na 517 070 000.