Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Webinář č. 3 | Tvorba e-mailové kampaně

Série našich výukových videí pokračuje třetím dílem. Ten Vám dá jasnou odpověď na to, jak pracovat se seznamy příjemců, s proměnnými v těle e-mailové kampaně a jakým způsobem segmentovat.

Webinář č. 3 | Tvorba e-mailové kampaně

Každý měsíc se Vám snažíme přinášet nové výukové webináře, které Vám pomohou při přípravě Vašich e-mailových kampaní. Máme za sebou první dva úvodní, které se týkaly tvorby e-mailové šablony a nastavení e-mailové kampaně. Oba dva díly jsou volně dostupné na našem YouTube kanálu. Tento webinář bude ale trošku jiný. Přibližně ve 20 minutách se podíváme na techničtější záležitosti, které se týkají e-mailingu. Řeč je o seznamech příjemců, segmentaci a částečně také o personalizaci. Co si tedy z tohoto dílu odnesete?

  1. V jakém formátu nahrávat základní soubor s údaji o Vašich zákaznících do Mail Kompletu.
  2. Co jsou to proměnné a jakým způsobem je propisovat do těla e-mailové kampaně.
  3. Jak pracovat se segmentací na úrovni seznamu příjemců.
  4. Jak segmentovat určitou e-mailovou kampaň.

Práce se seznamy příjemců je základem úspěšného e-mail marketingu. Věříme, že Vám tento webinář pomůže a Vaše kampaně budou zase o něco lepší.

Váš Mail Komplet tým

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru