Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Případová studie - Volání za babku

Vážení čtenáři,

zajímá vás, jak pomocí e-mail marketingu zpropagovat nového virtuálního operátora, dosáhnout 40% míry otevření e-mailů a během několika hodin získat z 3 000 emailů takřka 1 000 prokliků na váš web?

Připravili jsme pro vás případovou studii kampaně realizované pro www.99mobile.cz.

Budeme rádi, pokud věnujete pár minut jejímu přečtení. Může pro vás být inspirací a možná také podnětem k realizaci správného e-mail marketingu.

Zadejte váš e-mail a dostanete případovou studii ihned k dispozici. Zadáním e-mailu souhlasíte, že vám budou občasně posílány newslettery. Odběr můžete kdykoliv zrušit.

E-mail:

* Jsme e-mail marketingová agentura, víme, co se s e-maily smí a co ne.
Známe zákon č. 480/2004 Sb. a řídíme se jím.

 

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru