Jak nastavit opuštěný košík, který neobsahuje pouze jednu e-mailovou kampaň, ale jeho komunikace se rozdělí do několika fází?
Série našich výukových videí pokračuje třetím dílem. Ten Vám dá jasnou odpověď na to, jak pracovat se seznamy příjemců, s proměnnými v těle e-mailové kampaně a jakým způsobem segmentovat.
2. díl série výukových videí se zabývá přípravou e-mailové kampaně. Ta se skládá z 5 základních kroků. V našem videu si všechny důkladně projdeme a vysvětlíme si základní principy tvorby kampaně.
Rozhodli jsme se, že veškeré rozesílky nekomerčního charakteru od nás dostanete zdarma.
1. díl naší série výukových videí, ve kterých se podíváme na aplikaci Mail Komplet. Úvod patří základní tvorbě e-mailové šablony. Představíme Vám, jak jednoduše vytvořit jednotlivé prvky v e-mailové šabloně pomocí našeho editoru.
Koncem ledna se v Praze konala největší e-commerce akce v České republice Reshoper 2020. Mail Komplet na této události samozřejmě nesměl chybět. Co nás nejvíce zaujalo a jak jsme si veletrh užili?
Rozhodli jsme se, že začátek ledna vezmeme útokem a připravíme si pro vás webinář. Tentokrát na téma Shoptet doplněk a jak jej plnohodnotně využít.
Připravili jsme si pro vás dárky, které vám zjednodušší přípravu nejen vašich vánočních a výprodejových kampaní. Váš e-mailing bude skvělý po celý rok!
Koncem června jsme se zúčastnili pražské konference E-mailing restart 2019. Byla plná inspirace a skvělých řečníků. Co jsme se na ní dozvěděli?
Aplikace Mail Komplet se rozrůstá o další vylepšení. Tentokrát jde o novou funkci sledování opuštěného košíku. Ta dokáže uchovávat informace o zboží, které zákazníci prohlíželi nebo si ho vložili do košíku. Jak opuštěný košík funguje a jak jej zpřístupnit?
COE… Zkratka pro největší e-commerce veletrh v České republice. Czech On-line Expo 2019 je za námi a Mail Komplet na něm nesměl chybět. Co nám přineslo?
Otáčíme vesmír! Automatizace přes flow diagramy jsou tady! Jestli chcete vědět, jak dělat e-mailing opravdu profesionálně tak čtěte. Je to prostě pecka!
Používáte e-shopové řešení Shoptet? S Mail Kompletem můžete díky našemu doplňku automaticky synchronizovat seznam kontaktů a vytěžit tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!
Veletrhy, konference, workshopy - to nás prostě baví. Právě z tohoto důvodu se na nás můžete těšit v březnu na akci Czech On-line Expo 2019.
Konec ledna byl pro nás ve znamení jedné velké události, veletrhu Reshoper. Nebudeme lhát, nervozita trošku panovala. Byl to totiž náš první veletrh, na kterém jsme měli možnost působit jako vystavovatelé. Jak to nakonec dopadlo?
Reshoper - 29. leden 2019, Výstaviště Praha Letňany. Tak přesně tady se spolu potkáme na největší české akci pro e-shopy.
Nemáte čas na přípravu e-mailové šablony? Žádný problém. Připravili jsme si pro vás 10 šablon v chytrém editoru, které můžete použít na oblíbené marketingové akce.
Marketingových akcí není nikdy dost. Jak se v nich ale vyznat? A hlavně, jak na žádnou nezapomenout? Připravili jsme si pro vás marketingový kalendář pro rok 2019. Nemusíte se tedy vůbec bát, že vám něco unikne.
Tak a je to zase tady. Nejkrásnější období roku se pomaličku blíží. Na pečení vánočního cukroví je sice ještě času dost, ale to neplatí pro přípravy vašeho webu nebo e-shopu na Vánoce.
Myslím, že byste určitě všichni rádi věděli, kdo je vlastně ta naše Adéla. Ta Adéla, která píše, mimo jiné, tak bezva články o nás všech ostatních. Tak jo, pozor, začínáme!
Odešlete kampaň, podíváte se do výsledků a řeknete si. Jojo, to je dobrý, ale co to vlastně znamená? A je tahle hodnota fajn nebo ne? Pojďte se podívat na statistiky z e-mail marketingu trošku hlouběji.
Máte nějakou starší databázi zákazníků, o které nevíte, kde jste ji získali? Rádi byste na tyto zákazníky posílali své newslettery i po 25. květnu? Zkuste vytvořit reaktivační kampaň.
Potřebujete zjistit, jak v rámci jednotlivé kampaně obstojí varianty předmětu nebo odesílatele? Náš systém umožňuje v současné době A/B testování. Tak hurá do "abéčka".
Vlastníte databázi zákazníků a nevíte jakým způsobem s ní pracovat po konci května 2018? Nebo jak sbírat nové kontakty? My už to víme.