Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.
Znáte výsostné "Obsah je král"? Neméně toto spojení platí v email marketingu! Pojďme si v několika bodech shrnout, co by měl mít správný copywriter v email marketingu vždy na paměti. Ne každý je od přírody nadaným pisatelem, ovšem mnoho se lze naučit tréninkem. Na co tedy nezapomínat?
V tomto díle zjistíte, jak a kde HTML kód editovat, a naučíte se, jak vytvořit základní strukturu e-mailové šablony. Je určen především začátečníkům v HTML kódování, ale i kodér dosud nepracující s HTML e-maily zde může najít nové informace.
Nevíte jak si sami připravit krásnou e-mailovou šablonu? Neumíte kódovat v HTML jazyce? Právě pro vás jsme připravili tento několikadílný seriál o vytvoření kompletní HTML šablony. Mimo jiné se dovíte proč šablonu používat, jak ji otestovat a nebo jak ji modifikovat při dalším používání.
Co znamená zařazení záložky "Hromadné" pro koncového uživatele a co pro hromadné rozesílání emailů? Zpracovali jsme pro vás data ze tří kampaní, které nám prozradí co způsobila integrace této záložky do seznam emailu.
Naši vývojáři pro vás připravili mnohá vylepšení administrace aplikace Mail Komplet. Díky těmto novinkám bude práce s administrací ještě rychlejší a přehlednější.
Stává se vám, že vás „pronásledují“ reklamy související s tématy, o které se na internetu často zajímáte? Dámy, zobrazují se vám kabelky z vašich oblíbených e-shopů? Pánové, vidíte často reklamy zaměřené na automobily, zimní pneu a podobně? Cestovatelé, nabízí vám bannery ty nejlevnější letenky dne? Nic není náhoda. A v online světě už vůbec ne! Pokud se poznáváte, pak jste právě pojmenovali behaviorální marketing.
E-mail marketing – jedna z nejčastěji používaných forem pro komunikaci se zákazníky a zároveň marketingový nástroj, který je oblíbený pro svou vysokou návratnost investice. Jaké ingredience přimíchat pro ten nejlepší efekt vašeho e-mailu?
Gmail má vysoce propracovanou strategii ochrany před spamem a neustále inovuje způsoby, jak proti spamu bojovat. Eliminování spamu tedy pro Gmail nepředstavuje problém. Potíž nastává v bodě, kdy musí odchytit zprávy, o které má uživatel opravdu zájem a nemají být blokovány. Při realizaci vašich legálních, vyžádaných rozesílek se s tímto můžete také potýkat.
V oblasti e-mailingu používáme velké množství slov, které nemají alternativní český název. Znáte je? Víte co je spam rate? A jaký je rozdíl mezi soft a hard bounce? Tento článek je určen pro všechny, kteří si chtějí rozšířit znalosti v oblasti rozesílání hromadných e-mailů.