Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog

E-mail marketingový magazín

Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.

Jak vymačkat z vašeho copywritingu co nejvíce
20. 3. 2015
Znáte výsostné "Obsah je král"? Neméně toto spojení platí v email marketingu! Pojďme si v několika bodech shrnout, co by měl mít správný copywriter v email marketingu vždy na paměti. Ne každý je od přírody nadaným pisatelem, ovšem mnoho se lze naučit tréninkem. Na co tedy nezapomínat?
Vytváříme HTML šablonu - 2. díl - Základní kostra e-mailu
13. 3. 2015
V tomto díle zjistíte, jak a kde HTML kód editovat, a naučíte se, jak vytvořit základní strukturu e-mailové šablony. Je určen především začátečníkům v HTML kódování, ale i kodér dosud nepracující s HTML e-maily zde může najít nové informace.
Vytváříme HTML šablonu - 1. díl - Úvod a příprava
5. 3. 2015
Nevíte jak si sami připravit krásnou e-mailovou šablonu? Neumíte kódovat v HTML jazyce? Právě pro vás jsme připravili tento několikadílný seriál o vytvoření kompletní HTML šablony. Mimo jiné se dovíte proč šablonu používat, jak ji otestovat a nebo jak ji modifikovat při dalším používání.
Jak ovlivnila složka "Hromadné" na seznamu otevřenost hromadných e-mailů? Máme pro vás data!
26. 2. 2015
Co znamená zařazení záložky "Hromadné" pro koncového uživatele a co pro hromadné rozesílání emailů? Zpracovali jsme pro vás data ze tří kampaní, které nám prozradí co způsobila integrace této záložky do seznam emailu.
Novinky v aplikaci Mail Komplet!
26. 2. 2015
Naši vývojáři pro vás připravili mnohá vylepšení administrace aplikace Mail Komplet. Díky těmto novinkám bude práce s administrací ještě rychlejší a přehlednější.
Už jste slyšeli o behaviorálním marketingu? Lehce schůdná cesta, jak se k zákazníkovi dostat co nejblíže.
17. 2. 2015
Stává se vám, že vás „pronásledují“ reklamy související s tématy, o které se na internetu často zajímáte? Dámy, zobrazují se vám kabelky z vašich oblíbených e-shopů? Pánové, vidíte často reklamy zaměřené na automobily, zimní pneu a podobně? Cestovatelé, nabízí vám bannery ty nejlevnější letenky dne? Nic není náhoda. A v online světě už vůbec ne! Pokud se poznáváte, pak jste právě pojmenovali behaviorální marketing.
10 klíčových ingrediencí pro dobrý e-mail
12. 2. 2015
E-mail marketing – jedna z nejčastěji používaných forem pro komunikaci se zákazníky a zároveň marketingový nástroj, který je oblíbený pro svou vysokou návratnost investice. Jaké ingredience přimíchat pro ten nejlepší efekt vašeho e-mailu?
Zaměřeno na Gmail a doručitelnost e-mailů
6. 2. 2015
Gmail má vysoce propracovanou strategii ochrany před spamem a neustále inovuje způsoby, jak proti spamu bojovat. Eliminování spamu tedy pro Gmail nepředstavuje problém. Potíž nastává v bodě, kdy musí odchytit zprávy, o které má uživatel opravdu zájem a nemají být blokovány. Při realizaci vašich legálních, vyžádaných rozesílek se s tímto můžete také potýkat.
Abeceda e-mailingu aneb už vím, co je newsletter!
29. 1. 2015
V oblasti e-mailingu používáme velké množství slov, které nemají alternativní český název. Znáte je? Víte co je spam rate? A jaký je rozdíl mezi soft a hard bounce? Tento článek je určen pro všechny, kteří si chtějí rozšířit znalosti v oblasti rozesílání hromadných e-mailů.
Šťastné a veselé Vánoce 2014 ze Sydney
24. 12. 2014
Rádi bychom touto cestou všem popřáli šťastné a veselé Vánoce 2014.
Zpět
nahoru