Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.
Připravujete se již na Vánoce? Pokud ne, je nejvyšší čas začít! A my bychom vám přípravy rádi usnadnili. Proto přicházíme s vánočním dárkem v předstihu. Stávajícím a novým zákazníkům rozdáváme naše originální šablony.
Rádi bychom vám představili novou verzi administrace, která počínaje dnešním dnem běží na plné obrátky. Po přihlášení tedy budete automaticky přesměrování do nového přostředí.
Stále palčivějším se stává téma, jak legálně posílat hromadné e-maily a zaručit jejich bezpečné doručení do schránky příjemce. Jelikož dochází k nárůstu zasílání nevyžádaných obchodních sdělení, e-mailoví klienti implemetují přísnější a přísnější pravidla. Aby byly naše e-maily doručeny, musíme tato pravidla dodržovat.
Existují tři hlavní postupy, jak posílat hromadné e-maily. Jako první se nabízí zdánlivě nejjednodušší možnost přes běžného e-mailového klienta, tedy z vlastní schránky. Jak se dočtete dále, toto považujeme za nevhodné. Dalším způsobem je použití desktopových aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů, což je vhodné v určitých připadech. Nejefektivnější řešení je ovšem použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů.
E-mail marketing vyžaduje, abychom stále hledali nové a nové prvky, které náš odliší od konkurence a přitáhnou pozornost uživatele, který si rozklikne náš e-mail mezi desítkami ostatních, přečte si jej a v ideálním případě dojde ke konverzi. GIF je jednou z možností, jak e-mail ozvláštnit.
Velmi často se setkáváme s názorem zákazníků, kteří tvrdí, že své zákazníky nechtějí e-maily ubíjet, a proto rozesílají své e-maily jen jednou maximálně dvakrát měsíčně. Je skutečnost opravdu taková, že s častějším zasíláním e-mailů roste také nespokojenost zákazníků a jejich podráždění z přemíry e-mailů? Řekneme Vám, co nás e-mail marketing naučil.
Častým argumentem proč začít s e-mail marketingem je skutečnost, že náklady spojené se získáním nového zákazníka mohou být až 5x vyšší, než náklady na udržení stávajícího.
V tomto článku se dozvíte, jaká nebezpečí nese hromadné rozesílání e-mailů bez užití profesionálního nástroje, tedy svépomocí či přes neprofesionálního poskytovatele. Vyhněte se zbytečným problémům.
Před deseti lety si e-mailoví marketéři mohli být jistí, že jejich e-mail bude v pořádku doručen, otevřen a přečten na počítači či notebooku. Dnes však je velmi pravděpodobné, že si váš e-mail uživatel otevře na svém smartphonu nebo tabletu. Jaké kroky tedy podniknout, aby váš e-mail marketing odrážel specifika pro čtení na mobilních zařízeních?
Přečtěte si, jaký výsledek přineslo A/B testování jedné z kampaní společnosti OKAY, u které byla použita jejich vlastní stávající šablona a nová, navržená grafiky Mail Komplet dle posledních trendů a doporučených postupů v oblasti e-mail marketingu.