Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.
Malé a střední podniky ve snaze zacílit na nové klienty zapomínají na své stávající klienty. Ovšem pokud jsme klienta již získali (a že nás to jistě stálo nemalé úsilí), je škoda o něj nepečovat a ztratit ho. K udržování stálého kontaktu s klientem je e-mail marketing tou nejlepší cestou. V čem tkví jedinečnost a síla e-mail marketingu?
25 076 089. To je průměrný měsíční počet odeslaných e-mailů přes náš systém. Robert Němec ve své predikci pro rok 2014 zmiňuje, že e-mail marketing bude sexy. Mail Komplet je tak z tohoto pohledu Robert Rosenberg v odesílání hromadné pošty.
Máte-li menší seznam příjemců, určitě vás napadlo rozeslat hromadné e-maily prostřednictvím svého e-mailového klienta s využitím pole BCC (v horším případě CC). Tento způsob rozesílání e-mailů je sice částečně použitelný, my vám ale ukážeme, proč to není to nejlepší řešení a proč je vhodnější využít systém Mail Komplet.
Sami jistě občas narazíte na e-mailové sdělení, které by si zasloužilo, aby se na něm intenzivně zapracovalo. Sepsali jsme základní zásady e-mailového marketingu, které by se měly dodržovat.
O tom, že je předmět důležitý v každé e-mailové kampani, se dočtete všude. Téměř nikde však nenajdete konkrétní příklady provedených změn. Proto se s vámi podělíme o jednu případovu studii.
"Všichni víme, jak se to má dělat správně, ale málo kdo to tak dělá." řekl Petr Matoušek, marketingový ředitel MALL.cz. Přečtěte si další zajímavé postřehy z přednášky o email marketingu.
Lidé se nás občas ptají, proč se tak intenzivně zaměřujeme na e-mail marketing. Myslí si, že jde o SPAM a že se marketing prostřednictvím e-mailu nedá dělat. E-mail je přece zastaralý a málokdo dnes e-maily čte.
Mezinárodní den žen, připadající na 8. března, je vhodnou příležitostí k tomu, abychom projevili úctu všem ženám a náš upřímný zájem o ně.
K této příležitosti jsme přichystali omezenou nabídku. Do půlnoci 8. března platí 15% sleva na veškeré naše služby. Máte také možnost získat šablonu zdarma.